Lego.com butikk internal error

Er nettbutikken til Lego.com nede eller…?

hat den

HTTP Status 500 -

type Exception report

description The server encountered an internal error () that prevented it from fulfilling this request.

exception
java.lang.NullPointerException
com.lego.locale.LocaleUtils.getCountryCode(LocaleUtils.java:204)
com.lego.mim.servlet.LEGOURIPrefixMappingServlet.redirectToOverrideIfNeeded(LEGOURIPrefixMappingServlet.java:282)
com.lego.mim.servlet.LEGOURIPrefixMappingServlet.existingUserOnUnknownLocale(LEGOURIPrefixMappingServlet.java:140)
com.lego.servlet.URIPrefixMappingServlet.service(URIPrefixMappingServlet.java:72)
atg.servlet.pipeline.PipelineableServletImpl.passRequest(PipelineableServletImpl.java:157)
atg.userprofiling.ProfileRequestServlet.service(ProfileRequestServlet.java:461)
com.lego.userprofiling.LegoProfileRequestServlet.superService(LegoProfileRequestServlet.java:92)
com.lego.userprofiling.LegoProfileRequestServlet.service(LegoProfileRequestServlet.java:88)
atg.servlet.pipeline.PipelineableServletImpl.service(PipelineableServletImpl.java:267)
com.lego.servlet.pipeline.FastLaneServlet.service(FastLaneServlet.java:34)

etc…

feilmelding noen dager nå…

Jeg vet at de hadde en eller annen oppdatering for en dag eller 2 siden men kom helt fint inn nå.

Forsøk med spesifikasjon av språk: http://shop.lego.com/en-NO/

Jeg var inne på både norsk og US uten problemer.
Jeg har en kjedelig feil at jeg får US versjonen selv om jeg kommer fra en norsk Lego side.
Må derfor jukse meg til den norske butikken.

Jeg fant ut at å logge meg ut fra Lego.com, for så å gå inn i "shop"en uten å være logget inn. For så å logge seg inn direkte fra butikken løste problemet. Krysser fingre!! :slight_smile:

Jeg får fortsatt feilmeldingen, både hjemme og fra jobbPCen som har dansk server.

Forsøkte du med linken ovenfor?

Ja… :cry:

Hadde samme problem. Logget ut og inn igjen. Har virket etter det :slight_smile: