Lego i Gdansk

Hei!

Jeg skal på tur til Gdansk i nær fremtid og lurer på om noen har tips til lekebutikker der. -Tenker jo spesielt på Lego… Noen tanker om denne toptoys24.pl/gdansk.html ? Ser jo lovende ut hvis den er I Gdansk…

Tips mottas med takk!

Ser ut som “ekte” Lego Store? toptoys24.pl/torun.html

“sklep” betyr “Store”… Og hvis det står et Legoskilt før blir det LegoStore!?

Usikker på hva slags deal de har med LEGO, men butikken/kjeden står i hvert fall ikke på den offisielle brand-store-lista:
stores.lego.com/nb-no/stores

Det dreier seg nok om en helt vanlig lekebutikk som har et godt utvalg i Lego.

Jeg ser av Google Maps at GDAŃSK WRZESZCZ er en jernbanestasjon, sannsynligvis for lokaltog, i Gdansk.
AL. GRUNWALDZKA 132 ligger et par kvartaler fra stasjonen.

Ut i fra det jeg kan se av Google er dette et sted ute i forstedene, like i nærheten av et kjøpesenter (Galeria Baltycka.)

https://maps.google.com/maps?q=GDA%C5%83SK+WRZESZCZ+AL.+GRUNWALDZKA+132&hl=en&ie=UTF8&ll=54.380057,18.602192&spn=0.003199,0.010568&sll=37.0625,-95.677068&sspn=35.631106,86.572266&t=h&hnear=Aleja+Grunwaldzka+132,+Gda%C5%84sk,+pomorskie,+Poland&z=17

Sant det Herman. Ligger midt mellom Gdansk og Sopot. Butikken så bare så LegoStore-ish ut. Legouniformer og klistremerker på gulvene. Var så gjennomført. Får se om jeg tar turen… Men takk for innspill :slight_smile: