LEGO Ideas: The Adventure of the Forbidden Island

Forrige uke ble mitt bidrag til LEGO Ideas publisert. Har litt over 20 dager igjen til å kunne gjøre noen små endringer. Allerede fått noen forslag men tenkte å spørre dere også, som nevnt kan jeg gjøre små endringer. Men tar gjerne imot forslag og tanker rundt ideen og hvordan dere ville kommunisert/markedsført ideen.

2 Likes

Først og fremst en veldig kul ide dette, en mash-up mellom Pirates og Adventurers. Vil nok alltids være folk der ute som ikke liker en sånn sammenslåing (av temaer), men jeg likte det:) Jeg synes personlig den ser helt rå ut, men ville selv kanskje ikke blandet gamle/nye byggeteknikker. Jeg ville nok gått for nye kanskje. Jeg så at tårnet/battlements og palmene er bygget i retro stil, noe som folk trolig kommer til å være litt splittet i meningene om. Men misforstå meg rett, denne var råkul og noe jeg gjerne ser at de lager om til et sett. Da skal de få penga mine ihvertfall :star_struck: :+1: Og bli med i månedskonkurransene her på forumet fremover da vel, vi trenger bidrag fra sånne som deg:)

1 Like