Forrige uke ble mitt bidrag til LEGO Ideas publisert. Har litt over 20 dager igjen til å kunne gjøre noen små endringer. Allerede fått noen forslag men tenkte å spørre dere også, som nevnt kan jeg gjøre små endringer. Men tar gjerne imot forslag og tanker rundt ideen og hvordan dere ville kommunisert/markedsført ideen.
2 Likes
Først og fremst en veldig kul ide dette, en mash-up mellom Pirates og Adventurers. Vil nok alltids være folk der ute som ikke liker en sånn sammenslåing (av temaer), men jeg likte det:) Jeg synes personlig den ser helt rå ut, men ville selv kanskje ikke blandet gamle/nye byggeteknikker. Jeg ville nok gått for nye kanskje. Jeg så at tårnet/battlements og palmene er bygget i retro stil, noe som folk trolig kommer til å være litt splittet i meningene om. Men misforstå meg rett, denne var råkul og noe jeg gjerne ser at de lager om til et sett. Da skal de få penga mine ihvertfall
Og bli med i månedskonkurransene her på forumet fremover da vel, vi trenger bidrag fra sånne som deg:)
1 Like