Noen som vet om noen butikker i Bergen som selger litt gammel LEGO eller LEGO løsvekt? Bodde i Stavanger før, og der var det Pytt & Panne. De solgte litt, og på en lekebutikk på Gullgruven i Bergen solgte de litt gammel LEGO (sikkert rester) som var halv pris.
Men har aldri sett LEGO løsvekt før. Har bare sett folk som skriver om det her i forumet.
Takker for all hjelp
Ingen som vet?
Det hadde kasnkje (kanskje!) vært på lista, om noen hadde tatt seg bryet med å sjekke. Saken er det at de fleste her bruker bricklink, pluss at løsvektutvalget er, om ikke beskjedent, så i hvert fall begrenset.
Men for min del, så er svaret på spørsmålet ditt enkelt: Nei, jeg vet ikke. Sorry.
At de (ekstremt begrensede) selvplukksløsningene er avsluttet er min forståelse også.
Om du med “gammel LEGO” mener brukt, er det ofte ting å finne på ulike nettauksjoner, men vet ikke helt prisnåvet er fornuftig. Ellers vet jeg at mange har gjort gode kjøp på loppemarked og liknende.
Støtter ellers forslaget om Bricklink fra dama med den kuleste bilen
Hmm, så det er avsluttet - men ja er det jo ikke lenger noen mening med lista øverst her på forumet.
Noen som kan ta den ned fra oppslagstavla?