Personlig så virker det som om det er en del skuffelser ute og går her
At de skal legge ned city farm serien er kanskje ikke direkte uventa, men desto mer skuffende. Er jo mange dyr vi mangler enda, for eksempel sau, geit, høns osv…
Politi er lite interessant for min del, men skjønner godt hvorfor de lager de. Dog litt artig at de har fiksa på hund, selv om jeg går med et lite håp de skal lage hund i en helt annen form for eksempel dachs
Av de andre city setta som jeg ikke har sett alt var det fiskebåten som fanga oppmerksomheten, men lite å hoppe i taket for så det ut til…
Julekalenderen blir ikke bondegårdbasert med julenisse med slede og Lego ”støpte” reinsdyr i år heller nei
Ellers så blir det artig å se hva de får ut av Pirates og Potter.
Må nok sette min lit til at det kommer noen strøkne exclusives sett som et nytt modulær hus ellers så ligger det an til å bli et billig år
Don, jeg deler mye av dine tanker. Bondegården har aldri tiltalt meg, så det er greit nok. Det er viktig å ha en effektiv politistyrke så noen nyheter der kommer godt med. Guttene mine liker Potter så det var jo en del gode nyheter for dem der.
De minste eskene som koster ca 30 kr, med kokken, turisten etc. var ikke nevnt i katalogen, verken de som eksisterer eller evt. nye. De har jeg sansen for, tilfører viktige detaljer til layouten. Håper det kommer nye i 2011.
Fiskebåten var stilig, andre positive ting var helt klart marinaen, havnen og fyrtårnet. Den nye havnen så heller ikke dum ut. Jeg er minst 51% skuffet over slik 2011 ser ut til å bli og stiller meg helt klart bak deg i å håpe at det kommer noen fine modulsett!! Sistnevnte avgjør, men det kan tegne til å bli et billig Legoår ja…
Det skal ikke finnes noen offisielle bilder av havnen enda. Dersom du skal se bilder fra Chilis skal dette foregå utenfor forumets offisielle sider. Dette pga Ånsdverksloven.
Kjapt spørsmål; er fyrtårnet i minifig-skala? Så det passer greit inn med resten av havneområdet?
Det spørs nok om ikke havneserien blir det jeg går for i år, pluss kanskje politistasjonen (fikk aldri med meg den nåværende, så nå venter jeg likegodt til den nye). Ellers ser jeg også fram til et modulsett eller to!
Jeg synes det er litt skuffende at sykehusdekningen er så dårlig. Jeg har tatt en kikk i gamle kataloger fra 1978 til i dag, og finner:
10 brannstasjoner
6 politistasjoner
2 sykehus!
Jeg skulle ønske de kunne laget et sykehus med innholdet fra [set=9364]DACTA-sykehuset[/set] og design/omfang tilsvarende de siste politistasjonene. Da er det litt av hvert å holde på med. [set=7892]Det forrige sykehuset[/set] synes jeg var nitrist, mulig det bare er meg…
Havnen er noe jeg bare må ha i år. Jeg har også planer om å kjøpe det store romsenteret. Jeg savner også sykehus, men jeg har bygget mit eget. Når det gjelder politistasjonen, er den sehr gut! Med nye deler som schæfer og hundebein … og en kul, hvit sykkel! Allikevel, tror ikke jeg at LEGO-budsjettet holder. Jeg fikk meg i hvertfall politivarebilen. bar elsker det designet.