Satser på 1. september…
Håper at det er sant at det skal komme lego S@H i norge elsker pick a brick og lego factory. bare dumt at man ikke kan bestille til norge enda. PS: er det noen som vet om hvor man kan få kjøpt lego green grocer i norge?? elsker det settet men ikke nok til å dra til amerika bare for det.
Det må Matija da kunne klare…
Jeg kan nok hjelpe med å få tak i noen som kan sende en Green Grocer fra utlandet (vanskelig uten å vite hvem det er som vil ha den, dog)… men dessverre ikke mer enn det.
Hei, da har jeg fått input på ny oppstartstid for S@H for Norge som jeg tenkte jeg skulle dele:
“…our Shop@Home concept will launch in Norway on October 1st 2009, … Kind regards Johnny Skovlund”
Johnny er Nordic Marketing Manager I LEGO System A/S.
- oktober.
Det er jo leeeenge til når man venter på lego!
Da er det bare og begynne og spare penger Masse penger. Kona kommer ikke til og bli blid, men men det takler jeg.
Gleder meg! Men tror ikke det er sant før pakkene ligger trygt hjemme.
Fint om det skjer. Jeg lar være å få høyere puls inntil det faktisk er lansert jeg, tror jeg (og LEGO hadde vel ikke fått så mye pepper om det bare dukket opp og SÅ ble annonsert, enn å si “nå kommer det snart” i fem år)
Yay! Hipp, hipp hurra! Jippi! Osv. osv.
Og da rekker jeg kanskje en bestilling til bursdag
, hvis det har kommet da …
Var innom ExraLeker i dag, der var en fra Lego Norge på plass for å fixe litt på layouten i butikken. Han kjente selvsagt godt til debatten rundt s@h…for LEGO sin del var alt klappet og klart, men diskusjonen med noen “større butikkjeder” var ennå ikke 100 % avsluttet. Som tidligere antydet skyldes forsinkelsen at enkelte kjeder motarbeider s@h pga konkurransen det medfører. Likevel antydet han at 1. oktober var mer sannsynlig enn noen andre datoer
Ja, det var vel det som var “de vanskelige importreglene” i Norge…
Men dette var noe jeg hadde antatt tidligere var grunnen.
Nå må vi bare finne ut hvilken kjeder dette er snakk om og så sende dem noen stygge brev om de ikke skjerper seg
Sendte forespørsel til kundeservice hos S@H i helgen, og fikk følgende svar i dag:
"[…] I am happy to say that the plans are to open Shop@Home for Norway on October the 1st! We can’t guarantee it to 100%, something might happen that will delay it, but finger’s crossed everything will go according to plans! […]
Kind Regards,
Jimmy Fältskog
LEGO Direct"
Så vi kan fortsatte håpe på havarerte julebudsjetter…
-os
Stadige forbehold, men den som venter på noe godt…
Antar folket allerede har registrert seg på LEGO sine hjemmesider og spart opp penger som de kan bruke på S@H når det nå åpner en gang?
(legg merke til at jeg ikke nevnte noen dato)
Jeg har startet å spare penger til 10197 Fire Brigade da jeg har sett 10182/10185/10190.
Får da håpe at datoen blir 1 okt.
Jeg er klar for S@H. Kan vi forvente noen åpningstilbud?
Svar fra TLG sa dette i går:
Hej Kim,
Tack för att du kontaktat LEGO Direct.
Så vitt jag vet och har hört är det fortfarande 1 oktober som gäller. Om allt går enligt planerna och det inte blir ytterligare förseningar vill säga, vilket vi verkligen hoppas inte ska ske!
Ta en titt på hemsidan i början av oktober för senaste nytt!
Med vänliga hälsningar,
Jimmy Fältskog
LEGO Direct
Ja, noen åpningstilbud hadde vært moro. Håper prisene ikke blir forferdelige dyre. Det er mye jeg skal skaffe meg fra dem, så det blir nok vann og havregryn til mat for meg i en måned eller to.
Hva med (den ) tollen da? Blir de sendt fra utlandet ( også!) eller sendes det fra Norge (yay!) ?
Regner med at det blir sendt fra Norge, så blir nok ikke noe toll
Skal kjøpe Cafe Corner og MMV når det åpner
Litt dårlig gjort av TLC/TLG/?? å discontinue Market Street noen måneder før Norge får S@H da
“Regner med at det blir sendt fra Norge, så blir nok ikke noe toll ”
HIPP HIPP HURRA
“Litt dårlig gjort av TLC/TLG/?? å discontinue Market Street noen måneder før Norge får S@H da :/”
Discontinue?!