Legofestival

Vil du være med å bidra på legofestival på teknisk museum?
Gjennom mange år har vi deltatt på teknisk museum under Build the change og legofestival. Dette skjer fra 1.10-16.10.
De har ikke informert mye om arrangementet men ønsker et samarbeide. Blir nok utstilling og byggeaktiviteter.

Jeg har lyst iallefall;)

1 Like

Ja! :wink:

1 Like

Det må vi få til :slight_smile:

1 Like

De ønsker at vi skal ha med litt utstilling, være tilstede der barna har bygge soner.
Vi får lunsj, og gratis inngang til familiemedlemmer av de som stiller

Hvor ligger dette tekniske museet?

1 Like

Maridalen, Oslo

Kjelsås

1 Like

Her!

1 Like

Det er per nå liten iver for dette.

Kanskje noen vet hvor mange som trengs for at det skal kunne gjennomføres? Så vidt jeg husker har det tidligere vært i ukedagene i høstferien i tillegg til helgene? Jeg kan muligens i helgene, men det er litt tidlig å si per nå, og hvis alt går som planlagt har jeg ikke mulighet på ukedagene. Har vært der med guttungen en gang eler to tidligere, og det var mye folk der de gangene :slight_smile:

1 Like

De to første helgene kan jeg sikkert være med (men kanskje ikke alle dagene). Siste helgen er jeg borte. Ukedager er egentlig ikke så aktuelt.

1 Like

Den eneste ukedagen som har vært aktuelt har vært “Sent”, og da med start temmelig sent.

Nå ser jeg at Teknisk Museum er åpent 9 - 21 hver torsdag, så jeg vet ikke om det ville være aktuelt å stille opp da, men jeg regner med at det ville bli etter ordinær arbeidstid.

1 Like

Har ikke fått info om annet enn bygging på dag, sjekker om sent lever. Lego lønner ikke dette arr lenger

Mener å huske at guttungen og jeg var der på dagtid i høstferien.

Har tradisjonelt ikke trengs mange for dette arrangementet - ikke samtidig i hvert fall. Vi har tidligere vært 4-6 personer, hvorav flere er ute i byggefeltet, og de resterende står blant byggverkene og passer på, prater med folk og inspirerer.
Sent har alltid vært litt spesielt og morsomt.

1 Like

Er noe av problemet at det er lite trafikk på forumet ? (+ det er vanskelig å finne tråden, måtte søke flere ganger før jeg fant noe info). Kan det være en ide å lage egen tråd på discord - hvor det er mer aktivitet?

Alt av BL info skal komme her.
Jo mer du bruker forumet, jo lettere er det.
Anbefaler alle å laste ned appen. Funker meget bra.

1 Like