Vi er bare halvveis i 2013 men allerede nå begynner informasjon om 2014-nyhetene å lekke;
Av et års nyheter og forventinger knyttet til disse er det modulhuset som for meg er den største. Og for 2014 kan vi vente oss #10243 Parisian Restaurant! eurobricks.com/forum/index.p … opic=84595
Så har vi The Lego Movie som har premiere i februar 2014 (i USA i allefall) og i dag kom nyheten om at det i tilknytning til filmen vil bli lansert 17 (!) Legosett med kjøretøy og bygninger fra filmen, diverse spin-offs samt TVspill til de fleste konsoller. En egen CMF serie med 16 figurer lanseres også!
Byggesettene blir vist første gang førstkommende lørdag!
“Comic-Con International attendees in San Diego, California will see the first “THE LEGO MOVIE” building set unveiled at the LEGO booth (#2829) on Saturday, July 20.” brickset.com/news/article/?ID=7072
EDIT: Fikk et hint fra Klossmajoren om at det settes pris på om det ikke linkes til konfidensielle bilder. Reglene er en smule løsere på andre forum, men jeg har ingen problemer med det. Til de som gjerne vil se, prøv å søke på “lego technic 2014” på YouTube. Løser alle problemer
Og Chilis: Kanskje du fjerner linken i sitatet ditt også?
Husker jeg likte og hadde noen technicsett som barn men har ikke kjøpt noen selv siden. Jeg har jo en hang til CITYrelaterte …ting. Men ser ikke bort fra at jeg skaffer meg #42023 Construction Crew. Takk for linken!
Ser at det skal komme ut i januar duplo også noen sett noen av dem? kommer vel en del av de nye sett i rom julen pleier jo det. Noen som vet når di første nye kommer ut?
Nytt eksklusivt sett fra LEGO som kun skal selges i Billund (lokalbutikkene) i sentrum.
Dette gjør de for å gi noe tilbake under bygging av det nye LEGO huset =)
Hmm, “kriminelt”*. De opererer med førpriser. SOM om de har lov til det når varene (settene) ikke faktisk har blitt solgt for dem prisen før. Snakk om drite på leggen. Når det er så åpenbart har jeg faktisk lyst å tipse forbrukerombudet.
*I denne sammenheng et uttrykk på vestlandet man bruker når man er skeptisk til noe. Eller at regler ikke følges helt slik de var tenkt. Så jeg beskylder ingen for å være kriminelle i ordets forstand. Veiledende eller ikke, jeg som forbruker tolker det som om nettsiden har solgt settene til en høyere pris før men at de nå er på x-antall % rabatt.
Huh? Det står jo ikke at dette er førpriser noe sted? Det er rabatt i forhold til veiledene priser fra Lego, og det står det jo klart og tydelig når du klikker inn på et produkt også. Tror ikke det er noe kriminelt her, hvis man ser bort fra at Lego sine veiledene priser er kriminelt høye.