Lille Bytoget

-Hva synes du er den beste fargen til Lille Bytoget? :slight_smile:

• Rød
  • Gul
  • Blå
  • Grå

0 voters

Heisann! :slight_smile:

Ble inspirert av dette bildet til å lage et hjultog til Lilleby.

Men desverre finnes ikke denne dark tan fargen i essensielle brikker, så jeg må bruke en alternativ farge… Men klarer ikke helt å bestemme meg, så jeg tenkte å prøve meg på en såkalt avstemning for å se hva andre synes :slight_smile:

Har som dere ser laget i rød, gul, blå og grå versjon… Hva synes dere er den beste fargen til Lille Bytoget? :slight_smile:

Hm, det var et litt vanskelig valg, syns alle unntatt den grå var veldig fine :slight_smile: (den grå ble litt for tam). Selv om gul er yndlingsfargen min, og den blå muligens ser best ut, så stemte jeg på rød, for den så mest turist ut, som jo er hva jeg forbinder med slike tog :wink:

Det er min yndlingsfarge også! :slight_smile:

Jeg synes også den blå muligens ser best ut! :laughing:

Egentlig burde selve toget vært rødt og ha hvite detaljer. Altså det som er hvitt på din tegning skulle vært rødt og motsatt med det som er rødt på tegningen.

Jøss, her ser det jaggu rødt ut!

Akkai… Klarer uansett ikke bestemme meg selv… Alle 4 fargene har noe i seg i mine øyne… Grått blir mest realistisk, men litt for døllt… Gult blir “skikkelig LEGO kult”, men litt for? Blått og rødt blir lekent på en måte, hvor rødt er mest blikkfang og blått mer rolig… -Tror jeg jeg mener- X)

Takk for innspill Cecilie, Arkitekten og FONIX :slight_smile:

FONIX: Ja, de røde togene er oxo kule, men ser dem litt mer for meg i en fornøyelsespark pga blikkfanget… Hver sin smak though… :slight_smile:

Jo, bare hyggelig! :wink:

Om du vil ha originalen stående i hagen: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=24965781&UX_EL_c=car&counterId=6&ref=nf

OIOIOI! Hvor kult hadde det ikke vært å hatt en sånn i rånealderen? Ny rekord med rips i baksetet :slight_smile:

:laughing: :laughing: :laughing:

Regner med at man må ha klasse D førerkort for noe slikt? Eller må man være godkjent lokfører? :slight_smile:

Ikke godt å si, men tenk å vært rik 18 åring med en sånn partyvogn da! :slight_smile:

Jeg tror at man må ha førerkort klasse T for å kjøre den der. Traktorer er nemlig den eneste type farkost i Norge som har tillatelse til å kjøre med mer enn én vogn bakpå, men jeg skal samtidig innrømme å ha sett lastebiler i Norge trekkende på to vogner.

Men, førerkort klasse T: Da behøver man bare være 16. Så en ungdoms"bil" kan den sikker fungere som. :stuck_out_tongue:

Haha, råne rundt i sentrum med et bytog, haha det hadde tatt seg ut
:unamused:

Oste Hovel

Det gir jo ordet “russetog” en helt ny mening… :smiling_imp:

Da var alle brikker på plass :slight_smile:

Nice, det ble skikkelig bra! :smiley:

Takk for det Cecilie :slight_smile: Ble jo litt søtt da :slight_smile:

Måtte lakkere 3 brikker, men bytter dem ut hvis/når det blir originale i hvitt :slight_smile:

Flott ble det, selv om du måtte ty til lakk på de tre brikkene på loket.
Finnes de der i hvitt da?

Skikkelig nusselig tog.

Kult, lite tog du har der! :slight_smile: