Men alikevel, har Sjefs-Kjeld en privat samling som det finnes bilder av?
Hvor lang tid tok det og bygge lilleby ???
Sitat: |
Veldig bra, men stusset litt over bildene som er presentert under 2008.... Er vi ikke i år 2007 nå da?.. |
hvet du vor mange deler du har brukt ca??
Da ble det endelig 2 etasjer til, og HsH-Sears er nå ferdig! puh
oyyyyy vor mange briker høyt er huset ???
oyyyyy vor mange briker høyt er huset ??? |
Tror jeg ikke no' på |
Har mala vegger og tak… Faktisk alt er blått foruten gulvet, hehe:) Ser ut som en scene fra noe barnetvgreier… Men skal male på noen skyer etterhvert
Her er forresten linken til 2009 mappa: http://www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?f=403246
Syntes det var på tide med en ny layout siden den gamle har stått siden 2004… Den gang jeg ikke viste om bricklink, og kun satt med 1stk. MOC, og resten originalsett…
Synes denne er mer ryddig og MOCvennlig, og ikke minst har jeg endelig fått bruke mine skinner slik at toget faktisk sirkulerer
Var innom Clas Ohlson og fikk en ide om å bruke LEDs i Lilleby… Synes det ble veldig stilig, selv om det ikke kommer så godt frem på bilder desverre… Men anbefales!
Å hildrandes du, dette var flottings! Det ble om mulig enda mer virkelighetstro med lysene, hvordan har du fått til det?
Stilig med lys ja. Har tenkt tanken selv. Har sågar kjøpt inn litt ledlys.
Men gatelys? Det må du ha?
Har fundert lenge over tanken hvordan løse det, og tror jeg må gjøre som Matija og modifisere lyktestolpene slik at jeg får noen tynne kabler skjult inne i dem…
Hvis en bruker en dreiebenk o.l. så må det vere mulig å bore opp lyktestolpene fra inn siden,for så trekke kabel til ledlys.