Stilig. Jeg borra opp en lyktestolpe en gang ved å bare dreie borret mellom fingrene. Tok litt tid. Jeg kjøpte et par bittesmå lamper som var beregna på modelltog. Jeg syntes de lyste altfor dårlig. Kanskje på tide å ta opp prosjektet igjen. Det har jo skjedd litt på LED-fronten de siste åra.
Forøvrig så tillater vel ikke forumet å embedde video.
Takker Ja, ledsa er nesten lasere nå! Bør IKKE velge de sterkeste! Fingerborra ABS tok vel litt tid ja, hehe Si fra hvis du lager til leds i byen din da Spennende å se hva andre får til
Ja, snakket med Matija nå… Jeg var vist den eneste som hadde spurt etter det siden vi startet opp her så… Null html lov…
Har en liten dreiebenk jeg tenkte å bruke til formålet (såkalt urmaker dreiebenk). Men borene jeg har er for korte. Selv om jeg borer fra begge sidene…
Må se om det ikke kan la seg gjøre å få tak i noen lengre.
Og ja, det er det som har skjedd på LED-fronten som også får meg til å tenke på dette på nytt nå.
Og hvor ble det av det røde sommerhuset med gult tak? Det fantes i de tidligere layouts, men i videoen ser jeg det ikke… (Har dette settet selv, gledelig gjensyn)
Og så lurer jeg på hvordan du har fått til den der bakken opp til den gule bilbrua…
Oi, tusen takk, bra du liker den Er du i traktene (Møre og romsdal), er det bare å stikke innom
Lys i biler, kommer den dagen man får kjøpt trådløse lds uten batteri og som er fjernstyrt… Noe som faktisk ikke er lenge til…
Sniff:
Joda, fyrtårnet skal ha en lifelites for fyrtårn…
Har forresten fått 6 røde blinkende leds til kinoskiltet mitt nå… Ble tøfft!
Røde sommerhuset brant opp! Hehe, nei, kidsa fikk det…
Bakken er det settet Eiker86 refferer til…
Fant ikke kinoen i noen av galleriene…må ha blingsa.
Skjønner, men ville de ikke ha campingbilen og motorbåten også?
Fint det der settet med veien, det løser mange problemer, kanskje ikke så lett å bygge broer med vanlige veiplater…
Ojah, det er den røde og hvite bygningen til venstre for Green Groser… Er en “fri fantasi” bygning som egentlig ikke passer inn… Ser kul ut akkurat når man bygger den… Hehe
Jo, det ville de, men får være måte på hvor mye LEGO man skal ofre til ungene! (de evige jaktmarker) Ond latter
Ja, det er et kjekt utgangspunkt hvis man vil ha en høy bro… Ellers kan man jo bygge opp 3-4 høyder med slopes da…
Har du slettet alle bildene av Lilleby i galleriene? Husker å ha sett en rød og hvit bygning ved siden av Green Grocer, men det hjelper fint lite når mappene i Lilleby-galleriet er tomme…