Da har desember kommet og vi er klare til å bygge julepynt, enten det er i form av en liten julescene, julepynt til treet, bordpynt eller det du enn synes pasaser i ditt julehjem.
MEN!! I denne juletiden der LEGO har produsert julesett og småting i mange år, er det derfor IKKE lov å bruke LEGO sett! Dere kan bli inspirert av, for eksempel er det lov å bygge den lenge etterlengtede julerådhuset, julebukk eller en scene som passer inn i byen, men det må tas bilde og fungere som en eget bygg. Det samme gjelder andre LEGO modeller.
Tema: Julebygg
Krav: Minst 150 brikker
Frist: 31.12.2024 klokken 23:59 og så Godt Nytt år!!
Månedens sponsor er igjen den fabelaktige, geniale Brikkebutikken
Dette er butikken for oss som er skiikelige fans av LEGO, med et fantastisk utvalg og hyggelig personale. Og dere vet at vi får ekstra 10% på sett som medlemmer av Brikkelauget?
Siden premien blir sendt ut etter jul, har Brikkebutikken kommet med disse premiene til førsteplass:
Oops!
Fordi jeg vet det kommer spørsmål om det:
Ja, denne gangen kan dere bygge innenfor religion, så lenge det er respektfult og ikke på noen måte støter noen religioner.
Ethvert bygg som støter religioner vil bli øyeblikkelig fjernet og medlemmet vil bli svartelistet fra denne månedens konkurranse. Og det er ikke ankemulighet og klagemulighet på den vurderingen. Jeg er enehersker.
Og dere er ikke dumme, så dette regner jeg ikke blir noe problem.
Mitt andre bidrag til desember konkurransen utvidet versjon av årets Marvel julekallender, synes det er gøy å bygge ut ifra bildene inni julekalenderen og lage en modell istedet for at det er en flat matte og en vegg å plasere det som kommer ut av lukene på