«Det skeive tårn». LEGO City (?).
(Bygd for et par år siden, så dere får ev. diske meg for brudd på «nytt-regelen». Men ikke utstilt eller publisert annensteds før. Mitt første forsøk på å delta i konkurranse her, så ha langmodighet med meg.)
LEGO har av og til laget noen super-sett, dvs. at man tar delene fra to eller flere sett og setter de sammen til et større sett. Her har jeg tatt delene fra sett 926 Command Centre og 928 Galaxy Explorer og laget et slikt super-sett som jeg skulle ønsket at LEGO hadde laget på slutten av 70-tallet
Det har alltid vært massevis av kjøretøy i Lego City, men jeg har lenge savnet en skikkelig bilforhandler.
Inspirert av bilen i 60383-settet har jeg prøvd meg på å lage noe som kunne passet inn i City-serien
Er den én ting LEGO Star Wars fans ikke får nok av, så er det være gode battlepacks! Pirates mangler en god army building mulighet, så her er mitt forsøk på å gi en alt man trenger for en stor redcoat armé
Har alltid ment at det burde vært flere ikke militære hus i LEGO Castle. Selv om de har som policy å ikke ha religiøse bygg var kirken en så vesentlig del av livet i middelalderen at man burde laget en liten kirke som kunne gå inn i by eller landsby. Her er en enkel variant.