Jeg har i løpet av to uker i desember deltatt i en konkurranse på et fransk forum (brickpirate.net) kalt Duel of Pirates (forkortet DoP ).
Konkurransen går ut på å finne så mange kreative bruksområder som mulig for en gitt del.
Delen jeg fikk i oppgave å bruke var denne: [part]4175[/part] [partimg]4175[/partimg] i dark tan.
Konkurrenten min i denne duellen var fujiia.
Her er alt jeg laget i løpet av de to ukene, i kronologisk rekkefølge.
Fantastiske kreasjoner alle sammen!
Men den steampunk sykkelen og den Japanske hagen leder med ett knapt poeng mer enn de andre
Hvem vant?
Var å kikket litt innom det forumet, men jeg kan jo ikke ett ord Fransk så måtte ty til en Google-translate av sida. Den er ikke veldig god til sånn oversettelse, men fikk nå med meg litt av kommentarene der. Bra kreasjoner av din motstander også.
Var det noen regler om hvor mange av de delene dere måtte ha i kreasjonene? Hadde det holdt med én enkelt del for eksempel?
Veldig imponerende, Cecilie, har fulgt med i spenning på det du har postet de siste ukene. Er personlig veldig svak for persienne-løsningen på soverommet
Jeg er imponert over hva du har fått til! Alle modellene er veldig fine, men det var et par jeg likte ekstra godt: Gården er jeg jo programforpliktet til å like - du har til og med rett farger på traktor’n! - men den japanske hagen var også fantastisk! Det blir moro å høre hvordan det går.
Her var det mye bra!
Veldig gøy at du har klart å bruke elementet såpass mye i hver modell. Tror kanskje jeg likte modellen av hagen aller best, perspektivet du har fått til der var veldig bra. Såpass bra at jeg først ikke la merke til at det er bygd slik (om du skjønte hva jeg mente;)
Ja, jeg så det, første gang jeg har kommet på forsiden av Eurobricks (som jeg kan huske…)
Jeg tapte konkurransen, men noen av MOCsene mine går sin seirsgang på internett nå