Er Toys’R’Us klistremerke på en av årets (lekebutikken), og en printa brikke (hotellet), ellers er det standard brikker uten klistremerker og print.
Siden TRU ikke tar inn årets Bricktober sett i Norden, så tror jeg det blir til å bygge de selv. Blir litt for dyrt å få de hit via Bricklink.
Fine MOCs!
Om jeg skal komme med en liten tanke, kunne jeg tenkt meg at 1. etg på slakteriet var en plate høyere. Nå så 1. etg litt lav ut.
Ellers syns jeg du har fått inn mye detaljer på små byggverk. Syns spesielt høna, ederkoppen, beina etc fungerte veldig bra:D
Det er for lite rot på fortauet.
Jeg ville latt vinduene (trans-black? bricks) følge hele fasaden, men ikke brukt 1x4-brikker.
Nå ser det ut som ett veldig langt vindu, med 1x1 eller 1x2-brikker ville vinduene virke mer realistiske.
(Stakkars glassmester …)
Muligens 1x1 for å illudere dør, gjerne trukket en halv stud inn, med 1x2 som vindu.
Siden jeg er hjemme med syk unge så må man jo gjøre noe fornuftig,så da ble det en Iskrem butikk…
Personlig syntes jeg dette ble en av di beste/fineste av Moc`ene jeg har lagd til nå…
Men det kan ha noe med di friske og fine fargene og gjøre