Er det noen som har noen Brikkelauget Minifigurer til overs, og som kunne tenke seg å selge de/ bytte de i noe annet?
Tosca
Er det noen som har noen Brikkelauget Minifigurer til overs, og som kunne tenke seg å selge de/ bytte de i noe annet?
Tosca
Jeg er også interessert i en sånn…
Jeg også.
Jeg kjenner ikke til hvor disse kom fra opprinnelig, hvor mange det var av dem og om det er planer om å skaffe noen nye - men det står for meg som et bra PR-fremstøt for Brikkelauget. Jo flere medlemmer som har en eller to av disse, jo større er muligheten for å snike dem med i bilder av MOCs eller fra events, og jo større er sjansen for å få mer blest rundt vår LUG.
Er det noen som kan si noe om figurene?
De er en PR-idé som styret lanserte for en stund siden, dvs. flere år siden. Har noen slike selv - meget høy kvalitet på trykket på den opprinnelige batchen, og selv den lille teksten på ryggen (forum.brikkelauget.no) er meget lesbar. Det ble i samme slengen også bestillt klosser med brikkelaugets logo.
Så vidt jeg vet så er det Matija som sitter på disse. Jeg vet ikke hvor mange som er igjen, men det ble i utgangspunktet bestillt ganske mange.
Styret er også i ferd med å anskaffe flere, så det vil bli en ny batch
Til alle - vennligst ikke send meg PM ang. disse minifigurer. Det kommer mer info her når den nye batchen er på plass.
Nydelig - da avventer vi
Beklager så mye. Vi venter i spenning