[MOC] Wax Museum

Hei folkens!

Nå er det noen dager siden jeg ble så og si helt ferdig med museet, og her er resultatet. Begynte på prosjektet i begynnelsen av november og har egentlig hatt et veldig avslappende forhold til byggeprosessen, der jeg ble ferdig nå i februar. Er fortsatt noen småting som mangler, men de kommer etterhvert.

Håper den ferdige bygningen faller i smak.

Vil forresten rekke en STOR takk til F0NIX (Øyvind) og Matija for deres bidrag i byggeprosessen!
Takker også for de tilbakemeldingene jeg har fått på bygningen!

Flere bilder på Flickr.

Meget bra

Meget bra byggverk !.
:smiley:

Dette ble jo riktig så flott! :slight_smile: Til og med baksiden er jo fin :sunglasses: (mange som dropper å bry seg om baksiden…)

Er enig med folk ovenfor. Flott byggverk, dette. Og med detaljer på baksiden også, som cecilie nevnte - ikke ofte man ser det.

Dette er et kjempeflott bygg. Og det ser enda bedre ut live for da får man virkelig sett alle detaljene i det. Det er jo spekket med detaljer, spesielt på innsiden.

Byggverket ditt har nådd The Brothers Brick

http://www.brothers-brick.com/2011/02/11/the-daniel-gran-wax-museum-of-collectible-minifigures/

Quarryman som tipset :slight_smile:

Fantastisk byggverk! Mange gode detaljer som gjør bygget “spennende” å se på, uten at figurene drukner i disse detaljene men kommer veldig godt fram.

Tusen takk for alle kommentarene folkens! :slight_smile:

Eiker86: Så det tidligere i dag :slight_smile: Ser på det som en stor ære. Faktisk så har tre av de bloggene jeg leser daglig blogget om museet, noe jeg er henrykt over :slight_smile:

Imponerende bygg med fantastiske detaljer. Kjempeide å sette collectible minifigs på “utstilling”.