New sealed 10194 Emerald Night Express

Samlingen må krympes for å gi mulighet til nye og spennende innkjøp.

Jeg legger herved ut 1 stk New Sealed Emerald Night Express Lego 10194 til salgs i en lukket budrunde.

Budstart er på kr 2.700,- og høyeste bud over dette vil få tilslaget. Veiledende pris kan finnes på Bricklink, og det finnes også forhandlere i Norge som selger dette for ca kr 3.500,-.

En lukket budrunde betyr at jeg IKKE vil bruke tid frem og tilbake med ulike selgere som byr over hverandre. Du bestemmer selv hva du vil betale, og er du heldig og den som byr høyest - blir settet ditt.

Budfrist er lørdag 24 januar kl 2359. Den heldige kjøper blir kontaktet i etterkant og alle vil få svar via PM om at deres bud er mottatt.

Gleder meg til å få en PM fra dere som er interessert.

Mener ikke å blande meg, men ser dette settet ligger til 3000kr på brikkehuset.no. Og hva er poenget med lukket budrunde?

Det er derfor jeg legger meg under denne prisen slik at de som er interessert kan evt få kjøpt det billigere :slight_smile:
Hensikten med lukket runde er at jeg ikke gidder å ha dialog med flere frem og tilbake, samt at disse evt skal presse hverandre til en høyere pris ift hva de egentlig har lyst til å gi. Nå kan de selv i fred og ro bestemme seg for hva de vil gi og så sender de en PM på det. Da blir det enklere også for meg - den med høyest - får tilslaget :slight_smile:

oki, da er jeg med!

Jeg ville nok foretrukket å konkurrere med andre, har tapt på finn.no noen ganger fordi jeg har blitt overbudt uten mulighet til å by på nytt. men det er smak og behag. Lykke til! Det er en flott modell!

Solgt : :smiley:

Grattis! Jeg får ikke napp på mitt, viewtopic.php?f=4&t=2787 men det er ingen hast.