Noen som er interessert i esker?

Hei,

nok en gang: I forbindelse med flytting kvitter vi oss med diverse.

Nå har turen kommet til stabelen med tomme LEGO-esker i boden. Vi har tatt vare på esker til en del av de større settene vi har kjøpt de siste årene, men nå vil vi kvitte oss med (de fleste) av disse også. Jeg har ikke oversikt over nøyaktig hvilke vi har, men om du er på jakt etter en spesiell, eller har en brennende trang til å samle esker på generell basis, så ta kontakt, også skal vi få gått igjennom bunken før den går i søpla.

Er det en verdifull boks setter vi pris på å få noe igjen, men det treger ikke være all verdens. (Jeg er veldig glad i minifigurer, f.eks. om du har noen til overs). Dette gjelder vel bare Green Gocer-esken vi antakelig har nedi der.

Vi bor i Oslo, og siden dette ikke egner seg for sending, må de hentes :slight_smile:

Jeg har tenkt til å kaste følgende esker:

• Ganske sliten og teipa [set]4565[/set]
  • Ikke fullt så sliten [set]4512[/set]

Kan evt hentes i Oslo om noen vil ha.

Jeg kan være interessert i esken til togsett 4565 da jeg har settet hjemme uten eske.
Vi kan avtale henteplass en deg evt. på sognsvann på jobb da jeg kjører t.banen opp ditt.
:slight_smile:

Hei. Har du esker til togsett, er jeg veldig interessert i de. Bor også i Oslo og kan hente på kort varsel.

Mvh
Tosca :smiley:

Dessverre ingen togesker, vi har ikke åpnet togene våre ennå. Håper å få plass til tog i det nye huset :slight_smile: