Hei!
Noen som har funnet disse til salgs i Norge enda?
Har vist endelig begynt å dukke opp i Europa enkelte plasser nå
Hei!
Noen som har funnet disse til salgs i Norge enda?
Har vist endelig begynt å dukke opp i Europa enkelte plasser nå
Ser de dukka opp hos lego i dag, dog rart om de ikke er ute i butikk enda
Ingen som har sett de enda
Offisiell release dato er vel i dag, så de bør begynne å dukke opp nå.
At en del butikker (spesiellt i Statene) har hatt de til salgs i 2-3 uker nå begynner vel å bli helt normalt.
BR på Strømmen Storsenter hadde 3 esker fremme nå i kveld.
Takk for svar, da får jeg øke innsatsen i søket etter de
I dag fant jeg dem på Extra-leker på Metro også. Så da er det stor sjanse for å finne dem på Extra-leker flere steder, vil jeg tro!
Ellers så regner jeg med at Brikkebutikken i Kongsvinger har de i butikken.
Når de har fått inn for de som har bestilt over nett.
Har funnet de et par steder selv nå
Den ene butikken har som vanlig ikke eske, men sånne remser de henger på. Denne gangen var jeg først til bords
Og da viser det seg at figurene henger sortert etter hverandre Feks var den første figuren isdronninga så var de 2 neste også det… Kjekt for meg som er ute etter flere av enkelte figurer! Ikke så gunstig for de som ikke sjekker før de kjøper…
De kommer ofte sånn i eskene fra Lego, så de har nok bare hengt dem rett opp. Men jeg har tenkt det samme selv, og når jeg har gått igjennom klemmetesten i butikker, har jeg omsortert litt for å unngå det problemet for dem som kommer etter
Toys R Us Alna har disse til 3 for 70kr.
Fikk plukket opp 10 unike her om dagen. Rakk ikke å finne fler.
Glad ingen rakk å omsortere her, før jeg hadde forsynt meg
Har fått sikra meg 9 pingviner og 12 bikkjer på den lokale obs’n i tillegg til en del andre enkelt figurer
Jeg har 2 komplette serier av serie 16 til overs + noen ekstra om noen er interessert. Send PM.