Noen som har funnet cmf 16 i Norge sålangt?

Hei!

Noen som har funnet disse til salgs i Norge enda?
Har vist endelig begynt å dukke opp i Europa enkelte plasser nå :wink:

Ser de dukka opp hos lego i dag, dog rart om de ikke er ute i butikk enda :confused:
Ingen som har sett de enda :open_mouth:

Offisiell release dato er vel i dag, så de bør begynne å dukke opp nå.
At en del butikker (spesiellt i Statene) har hatt de til salgs i 2-3 uker nå begynner vel å bli helt normalt.

BR på Strømmen Storsenter hadde 3 esker fremme nå i kveld.

Takk for svar, da får jeg øke innsatsen i søket etter de :wink:

I dag fant jeg dem på Extra-leker på Metro også. Så da er det stor sjanse for å finne dem på Extra-leker flere steder, vil jeg tro!

Ellers så regner jeg med at Brikkebutikken i Kongsvinger har de i butikken.
Når de har fått inn for de som har bestilt over nett.

Har funnet de et par steder selv nå :smiley:

Den ene butikken har som vanlig ikke eske, men sånne remser de henger på. Denne gangen var jeg først til bords :wink:
Og da viser det seg at figurene henger sortert etter hverandre :open_mouth: Feks var den første figuren isdronninga så var de 2 neste også det… Kjekt for meg som er ute etter flere av enkelte figurer! Ikke så gunstig for de som ikke sjekker før de kjøper…

De kommer ofte sånn i eskene fra Lego, så de har nok bare hengt dem rett opp. Men jeg har tenkt det samme selv, og når jeg har gått igjennom klemmetesten i butikker, har jeg omsortert litt for å unngå det problemet for dem som kommer etter :smiley:

Toys R Us Alna har disse til 3 for 70kr.
Fikk plukket opp 10 unike her om dagen. Rakk ikke å finne fler.

Glad ingen rakk å omsortere her, før jeg hadde forsynt meg :laughing:

Har fått sikra meg 9 pingviner og 12 bikkjer på den lokale obs’n i tillegg til en del andre enkelt figurer :smiley:

Jeg har 2 komplette serier av serie 16 til overs + noen ekstra om noen er interessert. Send PM.