Noen som sitter på en bunke av disse?

[partimg]73590c02a[/partimg][part]73590c02a[/part] :laughing:

Jeg har 1stk (har nettopp ryddet i hele Lego-samlingen phu).

Hva trenger du en hel bunke til? De finnes uten tabbed-ends også, de er ganske mye billigere.

Trenger 4 stk til [setimg]10190[/setimg], men regner med at ingen ønsker å kvitte seg med 4 stk uten at de sitter på en bunke!

Så sant, så sant!

Jeg har 1stk, den kan du få av meg.

Du er snill. Du får legge den på et trygt sted fram til jeg skal hente Lugbulken vår. Og det håper jeg ikke er lenge til!!

Jeg fikk fem stk av Morty når jeg bygde min Market Street, og da er det en til overs. Da synes jeg det er min plikt å gi den videre til noen som trenger den!

Jeg så forresten i går at det er et bionicle-sett til salgs på finn som inneholder 4 stk dark blue 1x8x2 arch. Den kan jo være kjekk for deg å sjekke ut for Market Street.

Får titte litt på den, så en på ebay her om dagen den gikk for 34£!

Dørene er i orden, fant en [setimg]3825[/setimg] [set]3825[/set] som manglet noen deler på ebay for 4,99£, fornøyd med den dealen!

Får vel ikke gjøre noe forskjell på medlemmene (da jeg fortsatt har noen) og sender som avtalt 4 stk :slight_smile:

Er evig takknemlig for den gode hjelpen jeg fått av Henrik og Morty. Gøy og se at Brikkelaugets medlemmer stiller opp for hverandre!

Da er endelig [setimg]10190[/setimg] komplett. Fikk tak i en [setimg]8893[/setimg][set]8893[/set] på ebay for 11£ pluss 8£ i frakt, nok en deal jeg er fornøyd med.

mulighet for større bilder?

[setimg]10190[/setimg] [set]10190[/set]
[setimg]8893[/setimg] [set]8893[/set]
[size=85]Klikk på bildene for å gjøre dem større[/size]

Oste Hovel