NRK sommertoget ruller nå mot Oppdal.
Torsdag 6. juli vil det bli en mindre Lego utstilling, 8x8 baseplater, på Oppdal stasjon. Utstillingen vil være åpen fra kl 13.00 til 22.30.
Vi håper selvsagt på at det blir et innslag fra utstillingen på NRK i en eller annen form.
Vi samarbeider med NRK sommertogets koordinator i Oppdal.
Ryktene forteller forøvrigt at det skal bli et eget innslag med en modell av Oppdal stasjon i Lego under NRK sommeråpent mellom 21.30 og 22.15. Det blir spennende å se hvem som har bygget denne modell.
For å prøve å få en registreing av hvor mange som er innen om vår utstilling, lager vi en liten konkurranse hvor store og små Lego entusiaster har mulighet for å stemme på den del av utstillingen som de liker best.
Vi har fått til fem premier som utdeles blant de som stemmer - Vinn et lokomotiv - Creator 31054 3 i 1. Ikke den helt store premie, men det er mer en liten gimick i forhold til Sommertoget.
Ta gjerne kontakt hvis du/dere ønsker flere opplysninger om Lego utstillingen på Oppdal stasjon. Eller møt opp å vær med på begivenheten.
Jeg likte innsalget dit Baard. Det var meget flott Oppdal tog stasjon i LEGO. Jeg synes at Brikkelauget medlemmer burte holde sånne innslag gjøre reklame for Brikkelauget. Det betyr at det kommer flere medlemmer i Brikkelauget. Jeg likte du gjorde Baard at du gjorde reklame for Brikkelauget under NRK sommeråpent 06.07 2017.
Hørte noe om at det skulle dukke opp på TV, men viste ikke dato før jeg hørte det i fra Christian da jeg var innom lageret.
Fikk sett et bra innslag med Bård og hans stasjonsbygning. Bra jobbet og god reklame.
Fikk ikke sett det i går da jeg var på jobb men går ut i fra at en kan se det på nrk nett etterpå.
Hadde med det ene mx3000 settet på jobb i går og fikk veldig bra omtale om hvordan det er bygget opp og mye finere en en annen mx3000 modell som står der.En på jobben har tatt bilder av meg på jobb med mx3000 foran på bordet skal legge de ut her i helga.
Fikk ikke sett det live, men har heldigvis en mor som ser alt på Nrk,som tipset meg…var rimelig kjapp på Nrk appen of fikk sett det ja…Bra innslag,endelig noe fornuftig for lisens-pengene…Og flott bygget Dr Bård.