[Nyhet] 10243 - Parisian Resturant

LEGO har akkurat lagt ut video av det nye modulhuset, Parisian Resturant:
[youtube=wide]r_VroKcBFqE[/youtube]

Mer info på The Brothers Brick
Og bilder på flickr feeden til The Brothers Brick

Jeg har ikke akkurat vært blodfan av de to siste modulhusene, men må si jeg allerede gleder meg til å slå kloa i dette. Mange fine detaljer, liker fargen, kreativt design. Alt i alt veldig bra:)

MUST HAWE :smiley:

Kan vel ikke kalle det for noe annet! Det er såpass mye snadder her at den er vanskelig å styre unna. :wink:

Åååå gleder meg!!!

To av den takk!
En bygges speilvendt slik at man får en bred trapp opp mellom bygningene :slight_smile:

Back on track LEGO… :smiley: Endelig et flott modulhus igjen og noe man må ha X antall av :wink:

Enig med alle - utrolig stilig !!! Noen som vet hvor lenge vi må vente og evt hvem som gir oss tilbud først ? Dragev??
Tosca :smiley: :smiley: :smiley:

Slippdato er vel 1.1.2014, men Lego VIP medlemmer har jo fått tilbud om å kjøpe tidligere på
andre produkter så kanskje i desember?

Fantastisk fint!! Ble veldig gledelig overrasket over designet og detaljnivået. Skal ikke stikker under en stol at PC var litt skuff. PR er høyt på listen blant de beste modulhusene! Ifg kilder på Eurobricks skal de bli tilgjengelig for VIPs allerede 16. desember! :slight_smile:

Flott byggverk med flotte detaljer i må nok spare opp penger til nyttår,tror ikke jeg kan ønske meg det til jul i år !.
:smiley:

Må visst få tak i Town hall og Palace cinema først.

Fikk bygd denne i uken som var, og det er helt klart min nye favoritt. Fantastisk flott og gjennomført.

Så da er det bare å vente på neste års modulhus…

Bllir vel å få bygget den her også når det roer seg på andre kanter.

Jeg bygget dette settet i går. Likte både byggingen og det ferdige bygget veldig godt. Et frisk pust i modul-serien! Veldig gjennomført interiør og gode fargekombinasjoner!
Mange fine nye deler som jeg ser bruksområder til fremover!

Eneste minuset jeg finner er at jeg syns huset er trukket en stud for langt inn på baseplaten. Matcher ikke helt de andre husene der syns jeg.

MOD :wink:

Joa, det kunne vært en mulighet det, men for min del så vil jeg beholde modulhusene originalt. :slight_smile: Får heller bygge en til da :stuck_out_tongue:

Speilvendt! :smiley: :wink: