Jeg vurderer sterkt å utvide min havbunn-layout med noen sett. Er det noen som har [setimg]79121[/setimg], [setimg]3818[/setimg], [setimg]3831[/setimg] og eller [setimg]3825[/setimg] til salgs eller til bytte med noe annet? De kan gjerne være brukte, men jeg ønsker instruksjoner og pene brikker.
Jeg er sterk tilhenger av å bruke begge taggene hver gang man snakker om sett (som noen kanskje har sett i diverse tråder ) da jeg selv ikke kjenner igjen alle sammen etter bare nummeret. Og da blir det enklere for alle - én må gjøre jobben med å gjøre posten forståelig, men da sparer alle andre seg jobben med å pusle det sammen…
Så det Gjermund jakter på er altså:
[setimg]79121[/setimg] [set]79121[/set]
[setimg]3818[/setimg] [set]3818[/set]
[setimg]3831[/setimg] [set]3831[/set] og eller
[setimg]3825[/setimg] [set]3825[/set]
Ser ut til at årsaken til at to av settene mangler bilder er at filene hos Bricklink er PNG, mens setimg-taggen forventer JPEG. Ellers enig med de foregående talerne at både bilde og navn er fint.
Har 79121 i original eske med byggetegninger, og klossene i originalposene. Da jeg har overveiet å slakte settet er forseglingen brudt, da jeg ønsket en oversikt over hvilke brikker som var i esken.