[setimg]40223[/setimg] [set]40223[/set]
Nå har jeg lett huset rundt i to uker etter denne esken - jeg sikret meg den fra LEGO i fjor, og har spart den til denne julens mini-utstilling. Men nå finner jeg den altså ikke igjen, både kjeller og loft er endevendt…

Lurer på om jeg fant den fram (men brukte den ikke) i forbindelse med juledisplayet mitt på årets KidsExpo, men nå har jeg tydeligvis rotet den bort eller lagt den på et altfor lurt sted…

Er det noen som sitter på et eksemplar de kan avse? Ta kontakt på PM, så finner vi sammen sikkert en god (bytte?)handel.

Det er visst ingen i nærheten som har et eksemplar til overs, så jeg har gått til plan B: jeg har nå plukket delene fra lageret mitt og satt sammen settet.
Mangler bare 5 deler, som jeg har bestilt på Bricklink. Ser så fint ut , så - og blir 100% bare jeg får på topplokket. 
Det verste er at jeg var på Billund flyplass 2 dager etter KidsExpo, og der hadde de noen eksemplarer av settet til 99,- DKK - jeg tenkte at “jøss, ett år gammelt sett” og “men, dette settet har jeg jo…” - jeg burde selvfølgelig kjøpt dem alle sammen… Jaja…
Håper jeg får meg en god latter når/hvis jeg plutselig finner igjen settet et sted her hjemme…