På jakt etter 40223 Snowglobe

[setimg]40223[/setimg] [set]40223[/set]

Nå har jeg lett huset rundt i to uker etter denne esken - jeg sikret meg den fra LEGO i fjor, og har spart den til denne julens mini-utstilling. Men nå finner jeg den altså ikke igjen, både kjeller og loft er endevendt…
:confused:
Lurer på om jeg fant den fram (men brukte den ikke) i forbindelse med juledisplayet mitt på årets KidsExpo, men nå har jeg tydeligvis rotet den bort eller lagt den på et altfor lurt sted…
:blush:

Er det noen som sitter på et eksemplar de kan avse? Ta kontakt på PM, så finner vi sammen sikkert en god (bytte?)handel.
:smiley:

Det er visst ingen i nærheten som har et eksemplar til overs, så jeg har gått til plan B: jeg har nå plukket delene fra lageret mitt og satt sammen settet.:smiley:
Mangler bare 5 deler, som jeg har bestilt på Bricklink. Ser så fint ut , så - og blir 100% bare jeg får på topplokket. :wink:

Det verste er at jeg var på Billund flyplass 2 dager etter KidsExpo, og der hadde de noen eksemplarer av settet til 99,- DKK - jeg tenkte at “jøss, ett år gammelt sett” og “men, dette settet har jeg jo…” - jeg burde selvfølgelig kjøpt dem alle sammen… Jaja…

Håper jeg får meg en god latter når/hvis jeg plutselig finner igjen settet et sted her hjemme… :blush: