Byttemarked
Jeg og Harald løper stort sett rundt som piska skinn hele helgen i Trondheim og har ikke hatt tid til å være innom byttemarkedet, så det har vært vanskelig for oss å få oversikt over om det har vært noe særlig aktivitet der. Men ut fra fjorårets post om byttemarked ser det ut til å ha vært et marked her, så vi ønsker fortsatt å gi muligheten for de som har noe å bytte bort eller selge - klosser, figurer eller brukte/nye sett. I løpet av fredagen kan du i LUG-loungen, som ikke er tilgjengelig for publikum, legge fram det du ønsker å bli kvitt, og skrive en lapp med et prisanslag og hvem du er, slik at de som er interessert kan ta kontakt med deg. Byttemarkedet er åpent fra fredag ettermiddag og frem til etter stengetid søndag - altså vil bordene bli stående hele helgen.
Bruk gjerne denne tråden for å fortelle hva du vurderer å ta med!
Salg i åpningstiden lørdag og søndag
Som tidligere ønsker vi salg i utstillingens åpningstid velkommen - både lørdag og søndag. Og både salg fra privatpersoner og kommersielle aktører er greit, men skal du ha butikk må det avklares med meg (L@go) på forhånd. Kravet vi stiller til de som ønsker å ha butikk er at de gir noe tilbake til arrangementet, for eksempel i form av rabatt til PKH-deltagerne eller en donasjon til auksjonen.
Som tidligere er det rom for flere selgere, men PKH skal ikke være noen salgsmesse, så vi vil helst ikke ha for mange. Skulle det bli stor pågang vil jeg (L@go), på vegne av komitéen, derfor i samarbeid med styret i Brikkelauget avgjøre hvem som får selge. De som ønsker å selge (i åpningstiden søndag, dette gjelder ikke byttemarkedet) må melde dette innen 1. mars. Deretter oppdateres denne tråden med hvem som stiller med butikk (det gjorde jeg ikke i fjor! Men skal prøve å huske det i år…)