Hvorfor endre noe som funker, sant? Derfor er PKH 2024 relativt lik det vi har blitt godt kjent med - og elsker. Vi gjør muligens noen små justeringer her og der, men det meste vil være kjent.
I første omgang registreringssiden - som nå er åpen! Vi returnerer til den flotte siden laget av Asbjørn og Cecilie, for påmelding og informasjon til utstillere. Her vil du kjenne igjen mye fra i fjor, men bruk gjerne litt tid på å lese informasjonen som er lagt ut.
Why change something that works, right? This year we might do small changes to PKH, but for the most part it will be the same as we’ve come to know and love! For starters, that includes registration - which is now open!
We return to the fantastic website Asbjørn and Cecilie has helped us withor registration and information to exhibitors. Here you will recognize a lot from last year’s event, but please spend some time to read through the information that has been posted.
Det “offisielle” eventhotellet for PKH 2024 er det samme som i fjor - Comfort Hotel Park. Kart her
For å gjøre bookingen lettere har hotellet laget en direktelink for å booke, som du kan finne her: Booking Comfort Hotel Park, På Kloss Hold NB! Dobbeltsjekk datoene for å sikre at du booker til din riktige ankomst- og avreisedato!
Hotellet holder av 15 dobbeltrom og 15 single/twin-rom fram til 22.03.23 - så hvis du vil benytte deg av tilbudet, må du gjøre det innen da.
PS: Det er to “Comfort hotel” i Trondheim - vi bruker altså det som heter Park. Bruk linkene over, så får du det riktige!
Accomodation
The “official” event hotel for PKH 2024 will be the same as last year - Comfort Hotel Park. Map here
To make things a bit smoother, the hotel has kindly made a direct link to book: Booking Comfort Hotel Park, På Kloss Hold PLEASE NOTE: double check the dates to make sure you book for the correct arrival and departure!
The hotel are holding 15 double bed rooms and 15 single/twin bed rooms until 22/3-23 (22nd of March) - so if you want to use the discount, do it by then.
NB! There are two "Comfort Hotel"s in Trondheim. The one we’re using is Park - see the links above to take you to the correct one.
Hei, for morro skyld skulle jeg sjekke hotellpriser, men den foreslo torsdag 25. til lørdag 27., så det er nok greit å få lagt på en dag til
Ellers lot den meg ikke gå videre, så mer fant jeg ikke ut
Ja, det er viktig å sjekke datoene - de som ligger inne er det hotellet som har satt opp, men du vet best selv når du skal komme og dra
Når det gjelder tekniske problemer kan jeg ikke si annet enn at det har fungert bra for meg de to-tre gangene jeg har testet, jeg har kommet gjennom bra hver gang. Mulig du må ta kontakt med hotellet for å komme over tekniske problemer…
Vi er ute etter folk som er interressert i å holde en workshop eller snakke om noe spennende, på PKH 24! Det kan være en workshop der deltakerene får bygge hands-on med klosser, eller et foredrag om et spennende (fortrinnsvis LEGO-relatert) tema.
Disse programpostene kan skje når som helst på lørdag og søndag, men gjerne før hallen åpner for publikum - det er lettere å få med flere på workshoppen/foredraget når de ikke må passe på utstillingene sine.
Er du interessert? Send meg en direktemelding med et tema du ønsker å prate om, så finner vi ut av detaljene!
Workshops and presentations
We’re looking for people who would be interested in holding a workshop or a presentation about something exciting for PKH 24! It can be a workshop where the participants can build or interat with physical bricks, or a talk about an interesting (preferrably LEGO-related) topic.
These would happen at some point during saturday or sunday, but more than likely before the hall opens to the public - it’s easier to get participants when they don’t have to look after their exhibitions.
Are you interested? Send me a direct message with a topic you’d like to work with, and we can figure out the details!