Problemer med LDD, kun en farge

Er det flere som har problemer med extended mode i LDD? Har det installert på to pc’er og det er kun mulig å velge fargen bright red.

Heh, har ikke hatt det problemet tidligere men nå er det slik. Må ha kommet med siste oppdatering eller noe. Virker som fargepaletten ikke er definert.

Det er ikke noe feil dette. Det har vært slik en tid nå.
I Extended mode så er det også meningen at man kan fargelegge delene som man vil helt utenom hva slags farger av klossene som finnes eller ble produsert.

Det er problemet hvis man bygger for å bestille delene senere f.eks via Bricklink.

I normal modus skal du ha tilgang til kun de deler som er i produksjon og de farger som finnes av de.

Hmm, da må det være noe feil med siste oppdateringen her. I normal modus er det flere deler og farger som tydeligvis mangler, som jeg faktisk har i hendene nå. Skal installere på nytt en dag jeg har tid.

Det er definitivt en feil der nå. Fargepaletten (ikke delelisten) inneholder bare rød, samme når man forsøker å velge farge for å fargelegge. Det må ha kommet ganske nylig.

Edit: Flere med samme problem, knyttet til en oppdatering i dag: http://www.eurobricks.com/forum/index.php?showtopic=106788

Opsan jeg leste ikke alt. Beklager. Hvis fargepaletten er rød så er det i hvert fall noe galt. Prøv med reinstallering som du skriver. Eventuelt kan du ha problemer med eldre skjermkort drivere.

Jeg trodde bare deler tilgjengelgie via Pick A Brick på lego.com dukket opp i LDD?

Herman Jeg mener å ha hørt at det kun er de klosser som er i produksjon Klosser/farger som man finner i normal modusen. Extended har mye mer å by på av en del eldre klosser.

Hvilken versjon av programmet sitter du på? Jeg har v4.3.8 , Bricks 1564.2 og ikke sette en oppdatering på aldri så lenge.

Akkurat samme som deg.

Godt å vite at det ikke er jeg som henger etter med oppdateringene.
Men det var trådstarter som den egetlig var beregnet på siden det var snakk om oppdateringer et sted her.

Har den samme versjonen. Alt fungerte som det skulle i helgen.

Sjekk tråden jeg linket til litt lenger oppe, der ligger det en fil man kan laste ned for å fikse Extended mode paletten.