Pytt & Panne

Var innom Pytt & Panne på Gunerius i Oslo i dag og de hadde 25% på alle leker, deriblant også LEGO. Smile Vet ikke om det gjelder alle butikkene, men tror kanskje det. Tilbudet står til lørdag.

det er 25 prosent på alle leker på gjøvik også. de har 20 prosent på lego fast her det er nice Very Happy

Pytt & Panne på Storo har “kun” 20%, som vanlig (sjekket samme dag da jeg så 25% på Gunerius). Så det er ikke alle som har det…

Pytt & Panne er veldig dyre i utgangspunktet (over de prisene som står i LEGO-katalogen), så deres faste 20% er ikke mye å skryte av. Omtrent samme pris som Extra Leker har som normalpris.
Med andre ord er det neppe noen grunn til å løpe til et 25%-salg heller, med mindre man uansett skal ha noe man er villig til å betale ca fullpris for (for da er de sikkert billigst).

Det er helt feil. Pytt & Panne har katalogpriser i utgangspunktet.

Ikke på de produktene jeg har sett der. Riktignok ikke så veldig mange, men dog.

Aldri sett noen sett som hadde høyere pris enn katalogpris hos dem, og jeg har sett mange. Vet bare at T’r’U har bitte litt lavere priser enn det i utgangspunktet, men 20% hos P&P slår det. Dog har T’r’U av og til (sjeldent i det siste Sad) 50%.

pytt og panne gar katalog priser det er jeg helt sikker på for det er der jeg kjøper lego men de har hatt litt skranglete utvalg i det siste Smile

Hmm. Jeg mener da bestemt jeg har sett varer som koster ~35 i katalogen til ~39 på Pytt & Panne… Men jeg kan ta feil, for all del.
Uansett er Extra Leker omtrent like billig.