Første gang: Har du kanskje mest lyst til å slå av denne teite sangen og heller saksøke meg for å ha kastet bort 9,5 sekunder av ditt liv…
Andre gang: En tu-tu hvaforno’ ?
Tredje gang: Var jo litt søte de danserne… og låta er jo litt fengende da…
Fjerde gang: Du kan refrenget og synger med! (((( ET TU-TU-TUSENBEN ))))
Femte gang: Du er i min makt og sender meg all LEGOEN din!
Må si meg enig med F0NIX her, klarte ikke å se hele videoen Nok en avhengihetsskapende hjerneklistrende låt (jeg mener denne er bedre enn den første til F0NIX også): youtube.com/watch?v=bvAAASZlCmM
Nuvel, Luza må gjerne gi fra seg LEGO’n sin altså hvis han vil, men jeg hadde vært litt skeptisk… Og hvordan skal jeg hevne meg på deg? Sende deg hatmeldinger på Facebook og her inne? Så slem er jeg ikke…tror jeg da.
Dette har ingenting med barne-tv å gjøre, bare mindless youtube-surfing (eller venner/kolleger som liker å sende en linker til sprø videoer…)
Jeg vil påstå at disse videoene er altfor dumme til å være barne-tv materiale, de er for voksne som kjeder seg på jobb
Her kan dere prøve en sangøvelse; forsøk å synge med til teksten til denne sangen. Hvor mange ganger må dere se videoen før dere får til å følge teksten helt eksakt? youtube.com/watch?v=KMYN4djSq7o
Tror nesten jeg må få meg den der som ringetone på telefonen