Så dere trodde Alizeevideoen var den eneste hjernevaskeren -

• jeg hadde på lager?

Åhwnåw!

Her kommer noe fra min barndom i Danmark…

MEN regelen er at du se videoen 5 ganger!

Første gang: Har du kanskje mest lyst til å slå av denne teite sangen og heller saksøke meg for å ha kastet bort 9,5 sekunder av ditt liv…
Andre gang: En tu-tu hvaforno’ ?
Tredje gang: Var jo litt søte de danserne… og låta er jo litt fengende da…
Fjerde gang: Du kan refrenget og synger med! (((( ET TU-TU-TUSENBEN ))))
Femte gang: Du er i min makt og sender meg all LEGOEN din!

:smiley:

[youtube]GlHU_pNbeV4[/youtube]

Nei, vet du hva, LEGO-en min vil jeg ha selv… :laughing: Men hjernevasker, ja, det er det…

Regelen var altså 5 ganger Sniff! :stuck_out_tongue:

Noen ganger er det nok med én gang og du er hekta…kan godt se videoen fem-seks ganger til.

Sånn. Der hadde jeg sett videoen seks ganger. Pent tusenbein og fengende låt, men LEGO-en min blir i min varetekt.

Snodig… Skal normalt funke… :stuck_out_tongue: :slight_smile:

Synd for deg at jeg ikke er så lett å lure… :wink:

Sett 5 ganger. Daniel, hva er adressa di?

:open_mouth:
Holdt på å si “Hva slags AFOL er det som sender fra seg all LEGO’n sin?”…

Hehe :slight_smile:

I frykt for Sniff kanskje kommer med en slags sympatihevn, tør jeg ikke annet enn å la deg beholde LEGOen din…

-Fader assa :stuck_out_tongue: :slight_smile:

Beklager å si det men denne videoen var jo helt elendig. Vel iallefall musikken. Jeg klarte ikke engang å se hele før jeg måtte skru den av…

Men apropos slike videoer og sanger som man blir avhengig av og som setter seg på hjernen…(dere er herved advart):
youtube.com/watch?v=EIyixC9NsLI
youtube.com/watch?v=Oe3FG4EOgyU

IKKE JUKS! :stuck_out_tongue:

-5 ganger er regelen!.. Jeg advarte om denne psykiske tilstanden på “første gang”

Pinae! :stuck_out_tongue: :slight_smile:

Må si meg enig med F0NIX her, klarte ikke å se hele videoen :stuck_out_tongue: Nok en avhengihetsskapende hjerneklistrende låt (jeg mener denne er bedre enn den første til F0NIX også):
youtube.com/watch?v=bvAAASZlCmM :laughing:

Nuvel, Luza må gjerne gi fra seg LEGO’n sin altså hvis han vil, men jeg hadde vært litt skeptisk… :wink: Og hvordan skal jeg hevne meg på deg? Sende deg hatmeldinger på Facebook og her inne? Så slem er jeg ikke…tror jeg da. :stuck_out_tongue:

Ut fra videolinkene til FONIX og cecilie må man anta at disse følger veldig mye med på barne-tv.

Dette har ingenting med barne-tv å gjøre, bare mindless youtube-surfing :stuck_out_tongue: (eller venner/kolleger som liker å sende en linker til sprø videoer…)
Jeg vil påstå at disse videoene er altfor dumme til å være barne-tv materiale, de er for voksne som kjeder seg på jobb :wink:

Da så…får prøve den slags i fremtiden om jeg kommer i jobb og kjeder meg.

Her kan dere prøve en sangøvelse; forsøk å synge med til teksten til denne sangen. Hvor mange ganger må dere se videoen før dere får til å følge teksten helt eksakt? :slight_smile:
youtube.com/watch?v=KMYN4djSq7o

Tror nesten jeg må få meg den der som ringetone på telefonen :slight_smile:

Hjernevaskende låter er getting in tunes! :laughing:

Ok…tror jeg lar den siste videosnutten stå ukommentert foreløpig. :laughing: