Salg av 2 kasser med Technic LEGO

På grunn av flytting til leilighet, må vi desverre selge litt av LEGOen vår.

Blandt annet:
8275
8258
8285
8455
8421

Prøver her først, da det sansynligvis er flere her som ser verdien i disse LEGO modellene.

Her en oversikt:
brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?i=5412676
i tillegg til dette kommer en stk traktorgarver (som mangler høyre hjul forran)
brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?i=5412678

Her er de to kassene:
brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?i=5412677

Noen detaljbilder:
brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?i=5412679
brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?i=5412681
brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?i=5412683
brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?i=5412684

Når det gjelder buldoseren så er det en tilnærmet komplett (minus ett belte) + en påbegynt.

På grunn av at dette tar plass, og at det veier i overkant av 16 kilo (inkudert kassene), bør det hentes eller leveres.

Jeg pendler ukentlig i mellom Grimstad og Lillestrøm, og kan dermed levere dette til eventuelle kjøpere som bor på den strekningen.

Er det noen her som kunne tenke seg å kjøpe dette? (helst samlet)

Hilsen

Birger

hei,

gidder du å legge ut linker direkte til de viktigste bildene?

som kjent tar det en stund før nye mapper på BrickShelf blir tilgjengelige for allmenheta (test selv etter en logout)

hilsen Reier

Hei,
Dette overgår mitt kompetansenivå når det gjeder opplasting av bilder på forumet.

Har du en link til en forklaring på hvordan?

Eventuelt:
Hvis du send meg din e-post på en PM, kan jeg sende deg bildene som vedlegg til en e-post i påvente av “godkjenning” av den nye folderen på Brickshelf.

Birger

Hei,

nå ser jeg at det er bildelinker (i=), og ikke mappelinker (f=) du har lagt ut.

men med direkte linker til bildene mener jeg adressen du får i adresselinja når du klikker på bildet i de linkene du har limt inn over. Da blir filnavnet bildet hadde da du lastet det opp med i linken.

eksempel:
brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?i=5386623 er en link maken til dine.
klikker jeg på bildet, er dette adressen: brickshelf.com/gallery/Cowbo … _eight.png

enda mer raffinert er det å bruke bsurl knappen i innleggeditoren, da blir det slik:
[bsurl]http://www.brickshelf.com/gallery/CowboyGibson/WIP/divide_by_eight.png[/bsurl]

Cow :ugeek:

Pris?

Oppdatering:

LEGOen er nå solgt.

Hilsen

Birger