SOLGT: CMF Series 18 komplett (inkl. Classic Police Officer)

Oppdatering: Begge settene er nå solgt. :slight_smile:

Jeg selger 2 stk komplette sett à 17 poser med Collectable Minifigures - Series 18.
Hvert sett inkluderer Classic Police Officer (les mer om dette nedenfor).

Bilde av posene med de to settene (med tilsvarende figurer oppstilt foran):

(trykk på bildet for større versjon)

Posene er forsiktig åpnet oppe i høyre hjørne for å sjekke innhold, så tapet igjen. Ingen av figurene i disse 2 settene er satt sammen. Hver pose er merket med figurnummeret (tapet på) øverst til venstre.

Settet består av samtlige 17 minifigurer i serien:
· Elephant Girl · Brick Suit Guy · Brick Suit Girl · Party Clown · Firework Guy
· Birthday Party Girl · Dragon Suit Guy · Classic Police Officer · Spider Suit Boy · Birthday Cake Guy · Cactus Girl
· Cat Costume Girl · Race Car Guy · Flower Pot Girl · Cowboy Costume Guy · Birthday Party Boy · Unicorn Guy

Hvert komplette sett (inkl. Classic Police Officer) selges for kr. 740,- pr. stk.
Eventuelle fraktkostnader kommer i tillegg (se nedenfor).

Litt kjipt move fra LEGO denne gangen, men Classic Police Officer forekommer dessverre bare 1 gang pr. minifigurboks med 60 poser og kan derfor være utfordrende å finne i butikk. Jeg har satt stykkprisen på de øvrige 16 figurene til kr 40,- (tilsvarende butikkpris), men utifra den sjeldne forekomsten prissetter jeg derfor politimannen til kr. 100,- og fordelt på 17 blir da snittprisen kr. 43,50 pr. figur. I skrivende stund ligger samme type minifigur til salgs på Bricklink fra kr. 186,- (den går opp til over 500 kr, men det er drøy overpris etter min mening).

Bildet nedenfor viser innholdet fra de to Classic Police Officer-posene (nr. 8). Delene er ikke satt sammen, men lagt tilbake i hver sin pose.

(trykk på bildet for større versjon)

Henting:
· Kan hentes på Jessheim på kveldstid / helg (etter avtale)
· Kan hentes sentralt i Oslo på dagtid man-fre (etter avtale)

Frakt via Posten: (krever forhåndsbetaling)
· Kan sendes i bobleplastkonvolutt for et tillegg på kr. 48,- (totalpris blir da kr. 788,-)
· Kan sendes som Norgespakke m/ sporing for et tillegg på kr. 145,- (totalpris blir da kr. 885,-)
NB: Sender kun via alternativene ovenfor, postoppkrav er ikke aktuelt.

Betaling:
Ønsker betaling utført via Vipps, både ved personlig henting og (forhåndsbetaling) ved sending. Dersom settet skal sendes ser jeg da umiddelbart at betalingen er gjort og vil kunne sende settet til deg raskt (vil da mest sannsynlig kunne postlegges samme dag).

Ta kontakt på PM (og skriv gjerne i denne tråden også) hvis du er interessert! :slight_smile:

NB: Selges kun som komplette sett. Vurderer også å annonsere disse 2 settene via Facebook; oppdaterer i så fall dette innlegget når det blir gjort.

Oppdatering:
26.4.18 kl. 13:46: Lagt ut annonse i Facebookgruppen LEGO Kjøp / Salg / Bytte Norge (og har linket tilbake hit).
26.4.18 kl. 15:13: Kun 1 sett tilgjengelig (1 sett er reservert, fått henvendelse via Facebook)
26.4.18 kl. 19:35: Lagt ut annonse i Facebookgruppen Lego minifigurer Norge (og har linket tilbake hit).

27.4.18 kl. 10:00: Begge settene er nå solgt. :slight_smile:

PM sendt

Da er begge settene solgt.

Takk for interessen! :slight_smile: