Jeg syns kanskje ikke presentasjonen av din moc i den tråden på eurobricks er så bra som MOC’en er. Som jeg sa på irc, så tror jeg et samlebilde hvor du tar vekk veggen forran men viser helheten inni ville gjort seg.
Kreasjonen har utrolig bra “playability”, langt over de andre bidragene, men jeg er redd du bruker alt for mange brikker til å matche “D2C” konseptet. Men jeg har jo liten / ingen erfaring med dette. Kunne kanskje noen av alle de hvite veggene vært erstattet med paneler for å få ned brikketall / vekt ? Mulig jeg er helt på gjorde her da, men dersom “hvor realistisk er det at TLC kunne utgitt denne” er et moment, så tror jeg dette jobber imot deg.
Håper du leser dette som “prøver å hjelpe” og ikke som kritikk. Som standalone MOC (utenom D2C konkurransen) er den jo rå!
Og ja, jeg vet at presentasjon min nok ikke er den beste. Dessverre har jeg ikke tid til å få tatt noen bedre bilder, siden jeg reiser til AFOLCon på torsdag…
Som du sier kunne man nok ha byttet ut endel av veggene med panels (jeg har tenkt på det også), men jeg har ikke nok slike… Og ja, jeg vet at den kanskje er litt i overkant for et D2C-sett (selv om LEGO har gitt ut noen vannvittig store sett selv…), men jeg ble etterhvert mer opptatt av å lage en kul MOC enn å gjøre det til et realistisk sett