Star Wars plakater på S@H

hei,
forstår det slik at S@H hadde en gratis LEGO Star Wars Return of the Jedi poster på kjøpet om man handlet minst ét Star Wars objekt kun forrige uke. US-siten har det tydeligvis denne uken.
Var dessverre utenlands og fikk ikke dette med meg. Har de to foregående posterene og da er det litt kjipt å ikke ha fått tak i denne. Noen som handlet der og kunne tenke seg å kvitte seg med posteren før jeg går amok på Bricklink?

Søren klypesen! da misset jeg denne også med en hårsbredd!! trodde ikke den neste kom før til høsten. lite annonsert disse. noen osm har link til den norske siden der det står perioden disse er til salgs? for s@h norge altså…

For øvrig +1 på ønsker meg en slik.

Har ingen slik link dessverre, men mener de kommer ca hver måned framover. Neste er episode 1 i august en gang, episode 2 i september og episode 3 i oktober. Det er bare å sjekke innom siden med jevne mellomrom ser det ut til. Fant en poster på BL til £3, så slo bare til på den med det samme. Det dukker nok opp flere der i de kommende dagene vil jeg tro.

Datoene så langt er:

2 - 9 May: Star Wars Episode IV - A New Hope
8 - 14 June: Star Wars Episode V - The Empire Strikes Back
13 - 19 July: Star Wars Episode VI - Return of the Jedi
24 - 30 August: Star Wars Episode I - The Phantom Menace

shop.lego.com/en-NO/LEGO-Star-Wars-free-posters
(Denne siden blir oppdatert etterhvert.)

Det går jo alltids ann å prøve seg på en telefon til kundeservice og se om man får godsnakket seg til en poster hvis man legger inn en bestilling på noe… ville ringt med en gang dog siden det bare er et par dager siden den ble avsluttet. Poster ble nevnt i S@H e-post forrige måned, men ikke denne måneden.

En liten oppdatering på denne. Jeg kontaktet kundeservice for å høre når plakaten var tilgjengelig og om de evt kunne opplyse om tidsrommene for når de neste plakatene er tilgjengelige. Ga de i tillegg konstruktiv tilbakemelding på informasjon rundt disse plakatene, for de skaper jo mersalg dersom flere får vite om de (spesielt hos oss SW nerder). Her kommer det utrolig positive svaret jeg fikk:

Dette var jo helt konge service, og datoene er sikkert til hjelp for flere.

Jeg har jo allerede klart å kjøpe plakaten på Bricklink for noen få pund(skal på posten og hente den i morgen). Så hvis noen fremdeles er sugen på denne plakaten (og de eksemplarene jeg får er like hele og fine) kan jeg gjerne selge den ene for en tredvelapp + porto som er ca det jeg betalte for min.

edit:
eller man kan selvsagt prøve kundeservice og spørre etter Anette! :smiley: you never know…

Det var jo bra.

Jeg sitter med den ene siste men mangler de to foregående siden jeg ikke var klar over at de sendte ut disse før jeg handlet noe Star Wars lego.

Er det noen som sitter på flere enn en kopi av de 2 første ?

http://shop.lego.com/en-NO/LEGO-Star-Wars-free-posters

Episode I poster nå tigjengelig på S@H fram til 5. september.

Min opplevelse med norske LEGO-kundeservice er topp! Utrolige hjelpsomme og snille :smiley: