Beklager, men ingen modulbygg på ski heller! Var litt utplukka med sett generelt og få esker av de de hadde, tydelig at de ikke har bestilt inn ekstra sett til salget
Eneste litt spesielle jeg la merke til var 3677 (rødt godstog) om noen er på jakt etter det, dog hadde de kun en eske av den og godstoget 7939 til info…
Jeg bor på tveita i oslo ca 30 min gå tid fra brio sin butikk på brynsenter skal prøve å være der når de åpner klokken 09:00 i morgen tidlig,hvis det er dårlig utvalg tar jeg buss rute 23 fra bryn til storo senter som er på storo ca 09:50.
Har veldig lyst å kjøpe [set]42009[/set] og hvis den ikke er på bryn så tar jeg 23 bussen til storo senter.
Jeg ankommer bryn senter når de åpner og hvis ikke de har dette settet tar jeg 23 bussen til storo senter som åpner 10:00.
Kommer nok til å kjøpe en del LEGO i morgen.
…og det var på Lambertseter jeg så Tantive IV for to daget siden, kom jeg på nå. Ikke på Storo! Beklager om jeg har sendt noe på villspor! Jeg prøvde i hvert fall å hjelpe… Jeez…
Vært på to Brio butikker i drammen. Men utrolig lite folk :=) første var Maxi senteret var jeg alene kl 9.10:=) ble 8 sett hvor av det enne var 3677 Red Gargo Train var et igjen når jeg dro. Pris 1599,- Nå 959 ,- Håper folk ikke har opplevd stess og mass som det ofte er på slike dager. Ha en kjempe fin dag med lego bygging.
Var på Brio på Jekta kjøpesenter her i Tromsø og der hadde de også 40% på all LEGO. Men var ikke så veldig mye igjen i hyllene når jeg var der rundt 14-tida i dag.
Jeg kom på Brio/Arken Senter i Bergen kl 09.52 i dag, (åpnet kl 10.00), ingen andre da jeg kom men det kom 3-4 “par” innen kl. 10 så det var ikke akkurat verken panikk eller trengsel. Ok, jeg hadde litt panikk. Jeg hadde sondert terrenget kvelden før og hadde pekt ut must-haves. Dagens fangst ble:
Det gjorde vondt å sitte fast på en konferanse i Riga mens dette skjedde, og enda verre når jeg ser alt dere har fått kjøpt. Får bare håpe at ExtraLeker gjør en av sine 40% stunt igjen i fremtiden…
Tips til neste gang det blir tilbud :
Ta med en IKEA sekk til å legge de sett som kjøpes på tilbud,det var en dame der som hadde med seg en IKEA sekk til å putte ting du kjøper der på tilbud.
Fant ingen handlekurv der i butikken.
Da jeg hadde 8 sett mellom armene satt jeg de på disken og hentet flere sett.
Var på BRIObutikken på Strømmen Storsenter lørdag, kom ca. 10:30 (en halvtime etter åpning), da var allerede stablinga i gang på gulvet (2-3 stabler med LEGO-esker da jeg kom). Var innom et par ganger mens jeg var på senteret, og innen 12:00 var det rimelig fullt både i LEGO-avdelinga og i kassene, så hvis den trafikken holdt seg (eller mest sannsynlig; økte) utover dagen ser jeg for meg at hyllene ble utplukket rimelig tidlig… /
For øvrig generelt godt utvalg i butikk av standard-sett.
Gikk fornøyd derfra med følgende i posen:
97939: Cargo Train
7937: Train Station
7895: Switching Tracks
7499: Flexible and Straight Tracks
628: X-tra Large Gray Baseplate (2 stk)
626: Green Baseplate
620: Blue Baseplate
Så er det bare å tenke på hvor mye penger som er spart (ikke hvor mye som er brukt)…