Stor Lego Kampanje I utvalgte Brio Butikker uke 39.

er litt usikker på hvor mange butikker dette gjelder,men vært å følge med på din lokale brio butikk…:smiley:
det er 40% avslag på alle Lego star wars sett uke 39,samt 40% på alle Lego sett Lørdag uke 39…Løp å Kjøp!!..:smiley:

Akkurat mens folket i Skærbæk får kjøpe billig LEGO på utstillinga… og det er jo bra for oss andre som ikke kan dra dit :slight_smile:

Brio på Jessheim Storsenter hadde 25% på all Lego i dag. Blir spennende å se hvilke butikker som har 40% til helga.

Det var Ringo på Jessheim Storsenter som hadde 25% på all LEGO lørdag som var (i anledning nyåpning av LEGO-avdelinga der)… Nærmeste Brio ligger vel på Romerikssenteret (Kløfta), men vet ikke om de skal ha 40% på lørdag. Mener egentlig å huske at de ikke har noe kjempeutvalg av sett der, men er en stund siden jeg var der sist…

Det var det ja. Gikk litt fort det der.

Ser i BRIObutikkens tilbudsavis at det er -40% på LEGO Star Wars denne uken, men hvor har du det fra at det er -40% på all LEGO førstkommende lørdag?

Ser at det står “Stor overraskelse i alle BRIObutikker på lørdag 29/9” i tilbudsavisen og at mer info kommer på facebook.com/briobutikken og briobutikken.no på fredag, men om overraskelsen er rabatt på all lego eller noe annet kan man jo bare gjette på… Jeg gjetter i grunn at overraskelsen har noe med LEGO Star Wars å gjøre utifra plasseringen av teksten. :slight_smile:

Kan bekrefte at det er 40% på all lego førstkommende lørdag.

Fra Butikksjefen på min lokale Brio Butikk…:smiley:…så her er det masse penger å spare…:smiley:

Javel? Ikke for å være en festbrems men det står vitterlig: “40% på all LEGO Star Wars hele uken”. Ordrett. Nedenfor denne teksten står det at lego Duplo Kreativ kiste [setimg]10556[/setimg] og Lego Kreativ kiste [setimg]10663[/setimg] koster 249 kr pr stk, satt ned fra 449 kr. HVIS det hadde vært 40% på ALL Lego hadde det vel vært unødvendig og feil å annonsere de to nevnte boksene…?

Ser du at det også står “Stor overraskelse i alle BRIObutikker lørdag 28.9”?

Det er snakk om to relaterte tilbud - et på Star Wars-Lego og to kreative kister som varer hele uken, og en stor overraskelse på lørdag.
Nå vet ikke jeg hva den store overraskelsen kan være, men jeg ser jo at det er relativt intense rykter om at det dreier seg om tilbud på all Lego på lørdag.

Var innom Brio på Storo, Oslo, og fikk bekreftet at det var tilbud på all lego på lørdag.

Er det forresten noen som vet om noen Brio-butikker med eksklusive sett (modulbygg etc.)?

Vet ikke om Brio butikker med modulhus, men mange av disse kan kjøpes til bra pris og med gratis frakt fra Pixmania eller Coolshop.

Noen BR butikker har modulhus og ekslusive sett.

Pixmania har mange modulhus på lager nå. Fri frakt er det også.

Hamstret Lego Star Wars i dag og så til han jeg snakket med (butikksjefen?) at vi hadde 5 gutter og en jente i familien så nå brukte jeg muligheten til å fylle opp med litt lego.
Hvor han sa at til lørdag så var det 40% på all lego.

Var forøvrig ikke spesielt utplukket med Lego Star Wars der jeg var. Jeg la tilbake ett par sett med Star Wars når jeg hørte om det tilbudet og kjøper heller noe Technic til lørag.

Han sa også at det ville bli annonsert i sosiale medier til fredag så det bekrefter vel det med facebook+briobutikken.

Jeg også ble forøvrig forvirret at det med 40% denne uken på Star Wars og 40% på alle lego til lørdag.
Når han sa det så sa jeg tilbake, “ja, da er det altså ikke 40% på Stars Wars til lørdag da”, hvor han da sa tilbake at det gjaldt all lego.

Handlet for 2746 i dag (betalte 1647,60), og blir ett Technic sett til lørdag (enten en radiostyrt bil, eller den store heisekranen til 1899?).

Har vel aldri skjedd at jeg har vært ferdig med julegavene så tidlig…

Regner med at det (som vanlig) ikke gjelder Brio på Stovner senter, som alltid kjører eget løp og har “tilbudet gjelder ikke LEGO” i disclaimeren.

Mulig de har det på ski storsenter :slight_smile:

Ta det med en stor klype salt, men mener å huske å ha sett modulbygg der. Dog er det lenge siden jeg var der sist, bør vel være noen andre her inne som har vært der i det siste som kan evt bekrefte det.

For noen år siden hadde de ihvertfall 10217 Diagon Alley. De har de dessverre solgt ut, men bekrefter jo at de fører enkelte eksklusive sett.

Noen som vet om advent kalenderne har begynt å dukke opp i brio butikkene enda?

De hadde 1 Tantive IV på Storo i går :slight_smile: Ingen adventskalendere.

Da var det endelig helt offisielt også; nå står det både på BRIObutikkenes nettsider og facebook-side at det er 40% på all LEGO i morgen (29/9). Ser ingenting om at dette bare gjelder visse butikker.

Da var det dette som var den store overraskelsen allikevel :slight_smile: Litt rart at ikke tilbudet ble annonsert sammen med kundeavisa på mandag, men mulig de tror at de får solgt mer hvis de først har hatt 40% på Star Wars og så venter med å annonsere 40% på alt helt på tampen av uka. Og det kan jo godt hende at stemmer også…

“Jammen du kjøpte jo masse LEGO i går!”
-“Men da var det bare tilbud på Star Wars!! Trenger Hobbithula og!!”

:wink:

Hva var prisen på Tantive IV?

Edit: Forresten, er det noen som vet noe om utvalget hos Brio i Kristiansand eller på Sørlandssenteret?