Sykehus i modulærhusstandard

Her er mitt bidrag til Modular Madness konkurransen på Eurobricks. Et sykehus! Fasaden er inspirert av Ullevål Universitetssykehus, selv om originalen er mye større :stuck_out_tongue:

Laget også en ambulanse for anledningen, som er modellert etter en sånn Mercedes Rescueline (takk Freddie!) fra ca. 90-tallet.

Fødeavdelingen har måttet utvides på grunn av baby boom :wink: (den seksjonen er rimelig fri fantasi i forhold til original…)

Resepsjon, venterom, og legekontor. Bygningen har heis som fungerer omtrent som den i Town Hall, men denne har skyvedører! (Sjekk ut flickr for bilder)

Fødeavdelingen

Kafeteria og MR maskin.

Operasjonsstue og helikopterlandingsplass.

Og da har jeg fått tatt bedre bilder av ambulansen også:

Og masse masse flere bilder på flickr

Med det bidraget der kommer du ikke langt ned på resultatlista.

LIKE LIKE LIKE
:smiley: :smiley:
Meget bra Cecilie…
Håper at du tar pokalen…

Detta va steike lekkert!!! :slight_smile:
kort og godt perfekt

En verdig kandidat til en pris på EB. Veldig flott moc, Cecilie!! :smiley:

Kjempe bra, fine detaljer, digger skrekken hos pasientene, håper ikke jeg kommer dit.

Meget flott sykehus, Cecilie. Du har fått til mange flotte detaljer, og det er også lett å kjenne igjen inspirasjonen. Ikke minst all den klassiske arkitekturen som er blitt utvidet med seksjoner i en helt annerledes stil, som er veldig typisk for sykehus.

Fantastisk flott!
Så mange morsomme detaljer! Den stakkars fødende dama… Hehe.

Stemte på sykehuset på EB

Takk til alle sammen :slight_smile:

Stilig, ser ut som alle pasientene har skrekkelige opplevelser. :smiley:

Denne var fin. Kjente fort igjen hvor du hadde hentet fasaden i fra. Jeg bor ikke så langt unna Ullevål sykehus.

Aldri vært på sykehus selv, så hører jo bare andres skrekkhistorier :stuck_out_tongue:

Kult, takk :slight_smile: