Tror ikke jeg har lagt ut noe her på forumet før, så det er kanskje på tide.
They Arrive
Miniatyrene er Flickr-linker, flere bilder på Brickshelf.
Kommentarer (og tolkninger, om noen føler for det) er hyggelig.
Ikke mye å kommentere (eller tolke). Riktig flott MOC.
Synes det var en kjempfin MOC.
Og er enig med en av kommentarene på Flickr at den hadde ett veldig “mystisk” preg over seg. Jeg er jo veldig Sci-Fi fan og har sett mye Sci-Fi filmer og slike “akopalyptiske” filmer hvor verden omtrent har gått under og så kommer dem tilbake fra fremtiden eller en annen planet og ser hva som har skjedd.
Får plutselig lys å skrive en hel historie om disse hendelsene bare ved å se på denne kreasjonen
…og fantasien løper selvsagt løpsk…
omg, så akkuratt denne på brothers brick. den er meget kul selv om jeg ikke har noen peiling i det hele tatt hva i granskauen det skal være.
Ah… nå skjønner jeg hvor jeg fikk ideene fra når jeg såg den MOC’en der; Wall-E.
For alle dere som ikke skjønner hva jeg prater om, gå å se filmen Wall-E
Har ingen aning om hva torerik mener det skal se ut som. Men er det ikke slik det er med kunst? Hver tolker det slik han vil og legger sine egne meninger i verket.
Jeg synes det ser ut som to stykker som akkurat har landet med ett romskip og er kommet tilbake til en planet (kansje jorda?) hvor alt har gått galt for mange tusen år siden. Derfor ser vi rester av en vei men med noe planter og grønnt under; planeten er på vei til å komme seg igjen etter mange årtusener med ødeleggelser fra mennesker…
(vell, dette var i grove trekk plottet fra Wall-E, nesten…)
Jeg synes at det virker mer som en tidsmaskin. Disse åttitallstorsoene gir MOC’en et virkelig blandet preg. Jeg liker den veldig godt. Bra bygd og i tillegg ganske så mystefystisk.
Veldig bra moc torerik.