Vestas Vindmølle sett 4999

Hei,
Ser at det nå ligger til salgs på nettet en vestas vindmølle, dette settet som bare er begrenset opplag. Minstepris er satt til 3000,-. Dette er et skikkelig tøft sett, men kiloprisen er skrekkelig høy.
Noen som vet om dette settet blir tilgjengelig for"allmennheten" i 2009

Det settet blir trolig ikke tilgjengelig. Det har vært rykter om at det kanskje muligens kommer et vindmølle-sett som ikke er Vestas, men LEGO har ikke bekreftet det.

Vå får den sikkert.
Det er like mange % Norge får en egen Lego-butikk.

Er det noen som har skaffet seg dette settet, og hvor mye betalte dere evt?
Ser at det ligger sett på Bricklink mellom $550-600.
Hvor mye mener dere et slikt sett er verdt?
Slike sett vil selvfølgelig ha en større verdi for en samler dersom det er i perfekt stand…
Jeg kommer til å bygge det opp dersom jeg kjøper et, så om esken er i perfekt stand bryr jeg meg ikke så mye om.________________________________________________________
Sett jeg har

andy16806 wrote:
Er det noen som har skaffet seg dette settet, og hvor mye betalte dere evt?
Jeg har én, fik den på den lovlige måten, dvs. av en ansatt for 0,-. Ligger uåpnet, men jeg håper jeg snart får tid til å bygge det.
Matija wrote:
Jeg har én, fik den på den lovlige måten, dvs. av en ansatt for 0,-.
Finnes det ulovlige måter å skaffe seg settet på??? (bortsett fra å stjele. Det var kanskje det du antydet i ditt svar?) For 0 kr hadde vel jeg også vurdert å slå til. Razz Sånn er det vel når man har de rette forbindelsene.
andy16806 wrote:
Finnes det ulovlige måter å skaffe seg settet på??? (bortsett fra å stjele. Det var kanskje det du antydet i ditt svar?)
Altså, ansatte i Vestas fikk de settene for å gi dem bort som gave, gratis. Når de da velger å selge det på eBay eller lignende, så er det nok "ulovlig" (selv om "misbrukt tillit" ville vært riktigere å si, uansett ufint). Det kan selvfølgelig hende at den som fikk settet da velger å selge det, men...

Skjønner. Er det noen som sitter med en liste over Vestas-ansatte i Norge? Laughing
Jeg kan gjerne tenke meg å være den heldige…

Du er ikke den eneste, Andreas! Wink

Dere er ikke de eneste!