Bricktober-sett

Sendte e-post til Toys R Us sin kundeservice forrige uke angående disse Bricktober-settene. Forklarte at jeg hadde handlet for nærmere 4000,- i desember og hvilke sett jeg hadde kjøpt. De skulle høre med hovedkontoret om de hadde flere igjen. Fikk en hyggelig e-post i dag om at 5 sett er på vei i posten til meg :smiley:

Toys R Us Lagunen (Bergen) selger Bricktober-settene fra 2014 for 99,- pr stk. Sikret meg de to jeg manglet, happy days! Det var en del esker igjen, så ut som de hadde alle fire settene. De er litt bortgjemt inni et Lego-display som står midt på gulvet i Lego-seksjonen og var ikke priset.

De kan også kjøpes i nettbutikken dems.
toysrus.no/S%C3%B8keresultat?q=bricktober

Takk for tips! :smiley:

Yes, takk for tips - det er vesentlig færre der nå enn før jeg raidet hyllene i kveld :wink:

Hva skal du med alle? :slight_smile:

Han skal vel, som deg, lage en by. Bare en veldig veldig liten en :wink:

Jeg kjenner en del LEGO-folk mange andre steder i verden, og disse settene har ikke på noe tidspunkt vært tilgjengelige for eksempel i England (gjennom offisielle kanaler). Fra tid til annen hender det at det dukker opp ting der som er vanskelige å få tak i her - og da kan det være greit å ha noe å bytte med :wink:

Jeg fant tre ulike sett i hyllene på alnabru på lørdag. På hyllekanten stod de tydelig merket med pris. Dette var de tre siste som var igjen, og eskene var knust. Tok de uansett med til kassen. Damen i kassen slo de inn, og virket overrasket over at de gikk inn til 99, for “de var jo gratis”. Hun så seg litt forvirret rundt, konkluderte med at “kampanjen er sikkert over”, og jeg endte med å betale for dem.

Merkelig opplegg, men uansett fornøyd med å ha skaffet med tre ulike.

Gjenoppliver denne tråden for årets Bricktober sett.

Noen som vet noe om/når Bricktober 2015 settene blir tilgjengelige i Norge?

Snakket med en som sto å stablet Lego på Alnabru før helga. De hadde ikke fått noenting, heller ingen indikasjon på at de skulle kjøre samme kampanje i år. Får se om prisene etterhvert detter litt på BL så det kanskje kan svelges unna å kjøpe de derfra.

Jeg sendte mail til kundeservice hos Toys R US om dette for noen dager siden. Fikk følgende svar:

Så det blir nok ikke noe Bricktober-moro for oss i Norge i år. Håper det er mange som sender de melding om dette og spør, så får vi de kanskje neste år?

Ser det er to nye bricktober-sett fra i år, i samme serie som de fire fra i fjor.

[set=40141]hotell[/set]

[attachment=2]40141-1.jpg[/attachment]

[set=40142]togstasjon[/set]

[attachment=1]40142-1.jpg[/attachment]

edit: fant en annonse på ebay hvor alle fire setta fremgår (kun de to over her som er lagt inn på bricklink.)

[attachment=0]s-l300.jpg[/attachment]

*fire