Nei, det er ikke det at man ber om en hinsides pris, det har man full rett til å gjøre, det største problemet mitt er når de forsøker å rettferdiggjøre prisen, eller til og med bruker ublu priser som “veiledende” for å øke sin egen avkastning.
Videre mener jeg det er misvisende å beskrive settene som “meget sjeldne” eller “eksklusive” om de ikke faktisk er det. De fleste har fått med seg at du ikke kan gjøre dette med gjenstander som f.eks. biler, men det skal også være gjeldene for alle ting solgt privat. Og det er jo også en ting: i butikk prisen ligger det også litt mer vern enn om man kjøper fra private.
Kjenner jeg irriterer meg over disse bilforhandlerne som selger WW Camperen til overpris og. Påpekte for en av de for en stund siden at den kunne bestilles direkte og portofritt fra LEGO iallefall en hundrelapp mindre enn de vil ha, og fikk et halvarrogant svar tilbake om at de tok den prisen de måtte.
Hallo, dere selger biler, av metall! Ikke LEGO!
De driver jo butikk og står fritt for å ta den prisen de vil… En som kjøper seg en ny ekte VW har sannsynligvis ikke konto på lego.no og kjøper derfor med seg en CamperVan samtidig på gøy.
prøvde å skaffe meg den, men var allerede folk som hadde lagt inn bud på 1800… Godt mulig det stiger mer også. Har blitt litt mye lego i år, så valgte å ikke by
Nei, slett ikke gæli, og jeg er på jakt etter en sånn Color Line-lastebil, så det ville passet meg utmerket. Men det hadde vært fint med en link… klarer ikke å finne denne annonsen på FINN. Eller er det du som selger…?