Sikret meg denne for 400,-
finn.no/finn/torget/annonse? … e=66659293
Føler jeg gjorde en god handel siden settet var uåpnet og esken i bra stand
Sikret meg denne for 400,-
finn.no/finn/torget/annonse? … e=66659293
Føler jeg gjorde en god handel siden settet var uåpnet og esken i bra stand
Ja, det var vel ganske bra
Ikke så håpløs, denne heller. Mye LEGO for 1500 kroner - hvis det da ikke viser seg å være en “høystbydende over” når alt kommer til alt. Det er jo ofte det.
Dette må jo være et røverkjøp for dere togentusiaster der ute
Horizon express til 700kr
http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=67063455&searchclickthrough=true&searchQuery=lego
Bortsett fra at den nå er slettet
Bare fordi jeg kjøpte den
Har ønsket meg Horizon. Endelig! (Trenger bare en til nå, for at det skal se skikkelig ut)
Enda litt billigere Horizon Express:
http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=67185954&searchclickthrough=true&searchQuery=lego
Riktig nok ikke ny i eske, men 900 kr for to stk må vel sies å være en brukbar pris
Fant dette på Finn.no, 350,- i en litt sliten eske og uten instruksjoner.
Brikkene var i utrolig god stand. Tipper settet har vært bygd en gang, og deretter puttet tilbake i esken, minus det meste av figurer og et par av hestene.
Fulgte bare med 3 figurer, men det meste av tilbehøret til figurene var heldigvis på plass. Brukbart fornøyd!
Fant dette på Finn.no, Brukbart fornøyd!
Gratulerer!
“Funn” på finn:
finn.no/finn/torget/annonse? … Query=lego
900kr for “Fluffy”!! Kan kjøpes for under 100kr på BL og sikkert en brøkdel av det igjen inkludert i en bulk på finn
Virker som enkelte selgere tror de har gullforgylte brikker til salgs
Driver de å røyker Lego, tydeligvis fått i seg noen hallusinogener
Virker som enkelte selgere tror de har gullforgylte brikker til salgs
Kan være enig i det… kan da umulig få solgt noe til slike priser…
Er nok ikke snakk om midlertidig galskap heller…se på en del av hennes tidligere annonser.
[set]8285[/set]
750,-
Fin pris (249,-) på [set]10199[/set]
Et “funn” på finn her:
finn.no/finn/torget/annonse? … rough=true
Utrolig hva folk kaller billig nå til dags
Ikke fra finn,men duger vel uansett.
Annonsen ligger på en lukket facebook gruppe,så må bli medlem for og se annosen og bilder/linker
selger bor i Bergen.
facebook.com/groups/1438200966474909/
Sitert fra selger:
Jeg har en kjellerbod full av Lego (se vedlagte bilde) som jeg gjerne skulle ha tømt, men er litt usikker på hvordan jeg skal gå frem…
Solgte noe i 2010, men etter det har jeg ikke gjort noe mer. Rundt halvparten av samlingen er sammensatte sett, mens resten er løse deler sortert i zip-lock poser etter kategori/type (ikke farge). Alt er rent og pent og ikke brukt som leketøy for unger. Det er sett/deler fra 70-tallet og frem til i dag - mange er nye/ubrukte. Har i tillegg ca 10kg med usorterte/uregistrerte deler av ymse kvalitet (skal være brukbare, men med merker, misfarging osv) som evt kan gis bort om noen er ute etter slikt (fortrinnsvis som “bonus” til noen som kjøper en del).
Her er en liste over de settene som er satt sammen og status for disse (priser etc som er angitt der stammer fra 2010, så de må tas med en klype salt - gi bud, eller be om tilbud: Ønsker å selge i størst mulige kvanta, så jo mer man kjøper jo bedre deal…):
dl.dropboxusercontent.com/u/3869…/Lego-status-HH.xls
NB: Merk også at hvert sett har en link til beskrivelse på Peeron (link til Peeron, i tilfelle linkene i excel-arket ikke virker - søk på settes nummer): peeron.com/
Om noen er interessert i å kjøpe noe, er det bare å ta kontakt - evt også om det er noen spørsmål. Det er en betydelig jobb å grave frem ting - kassene er store og tunge, så detaljspørsmål om enkeltdeler er ikke aktuelt. Merk at jeg har databasefiler for hele samlingen, hvert sett + deler som mangler i de enkelte settene som evt kan sendes (de er til programmet PartsCatalog, men filene er i tekstformat og kan åpnes og leses i feks Notepad).
Som det fremgår av listen er stort sett alt av byggebeskrivelser også tilgjengelig på elektronisk format. Sammen med idebøker, databasefiler, diverse Lego-programvare mm fyller dette bortimot 10Gb (tror det skal gå an å få det inn på to DVD-plater, som kan følge med hvis man kjøper en viss mengde).
Dette var vel i overkant dyrt for denne 5580 Highway Rig i brukt stand. 8500 kr?
http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=68934603&searchclickthrough=true&searchQuery=lego
Ligger ute på Bricklink mye billigere NISB.
Dette var vel i overkant dyrt for denne 5580 Highway Rig i brukt stand. 8500 kr?
http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=68934603&searchclickthrough=true&searchQuery=lego
Ligger ute på Bricklink mye billigere NISB.
Virker som noen har lest artikkelen om at Lego har høyere prisstigning enn gull og håper på jackpot ja…
Virker som noen har lest artikkelen om at Lego har høyere prisstigning enn gull og håper på jackpot ja…
Enten har noen bitt på ellers så er artikkelen fjernet nå. Sjekket ut link og fikk beskjed om at den var slettet.
Er mange som legger ut lego for gullpriser for tiden…
Er mange som legger ut lego for gullpriser for tiden…
Da er vel denne mer realistisk:
m.finn.no/bap/forsale/ad.html?fi … go&ref=fas