Funn på FINN.NO

Er en som prøver å selge en Death Star 2 til 20 lapper på Finn og… Han har - merkelig nok - oppgitt ønsket pris som tilsvarer ubrukt emballasje.

Noen?

m.finn.no/bap/forsale/ad.html?fi … LL&ref=fas

Prisen er litt i stiveste laget ja. Blir nok neppe solgt.

Du som selger ?
Husker jeg hadde en maken selv. Men det er kun innsett boksen igjen av den.

Ikke jeg som selger.
Jeg kunne vært gira på å ha den bare for samle, men jeg liker å bygge.

Nytt “funn”. Vært mange slike i det siste:
m.finn.no/bap/forsale/ad.html?fi … go&ref=fas

Haha. AT-STen kjøpte jeg brukt for 350kr for et år siden. Var heldig med den.

Noen? m.finn.no/bap/forsale/ad.html?fi … go&ref=fas

Tja, det er jo nesten tre ganger mer enn et nytt et på Bricklink… Tror noen har mistet hodet her i Norge

Jeg måtte faktisk skrive til denne fyren og fortelle akkurat det. Skjønner at mange har lest at LEGO er verdt mer enn gull, men det går an å undersøke og sette på riktig prislapp.

Hadde det vært mulig å dele denne tråden i to, slik at vi har en for funn som noen faktisk vil kunne ha interesse av å kjøpe,
og en for “funn” som er overpriset og gale?

Kunne ikke Gode tilbud diskusjons tråden http://forum.brikkelauget.no/diskusjon/viewtopic.php?f=4&t=3837&st=0&sk=t&sd=a&start=14
brukes til dette også?

God pris:

m.finn.no/bap/forsale/ad.html?fi … 33&ref=fas

Det er 900 under veiledende på S@H.

1500 kr for sykkelbutikken Lego creator 31026, anyone?

m.finn.no/bap/forsale/ad.html?fi … s=69730634

UCS R2-D2, [set]10225[/set], 1000,-

“På grunn av stor interesse” skal han nå ha bud, og har satt prisen til 1500. Slikt liker jeg ikke, så jeg fjernet linken.

[set]42030[/set]

1000,- for denne må vel være en grei deal. Litt fristet selv (selv om techno ikke er min sjanger).

m.finn.no/bap/forsale/ad.html?fi … 33&ref=fas

Det var jeg som fikk tilslaget på denne. Syns 1.500,- var en helt fair pris - billigere enn det settet kostet nytt for et års tid siden da jeg IKKE kjøpte det, og godt under aktuelle Bricklink priser. Må bare børste litt støv av den. Men alle er fornøyd.
:smiley:

Sier ikke noe på det, men -jeg- vil ikke reklamere for en annonse der de justerer prisen etter hvor mange som er interessert. For -meg- er ikke Finn.no egnet til budrunder, og selv om jeg kanskje kunne gjort et par gode kjøp så hopper jeg over de som skal ha “hbo”. Enten så tar du jobben med å undersøke hva det er verdt, eller så legger du det ut til det du er fornøyd med.

I kategorien “Latterlige funn på Finn.no” presenterer jeg følgende:

m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=70224859

Edit: Kanskje denne type annonser burde få en egen tråd?

Oi. Hvordan kan man forsvare dobbelt pris på et sett som fremdeles er til salgs? Har du tatt kontakt med han?