Funn på FINN.NO

Synd, for nå er den fjernet…

Jeg tok kontakt med han, men fikk aldri noe svar. Kan virke som om det er mange som har lest den artikkelen om at Lego er verdt mer enn gull/sølv…

Er mange som leser den saken og tror de sitter på en gullgruve. Ting som tilstand, eske/instruksjoner, og tilbud/etterspørsel går dem hus forbi…

Ser jo også ut til at enkelte glemmer å sjekke om at settet de selger er i salg fortsatt. Man kjøper jo ikke ett sett til 2000 som koster 900 i butikken.

Jeg tok kontakt med en selger som la ut til altfor høy pris (begge var fortsatt i salg). Etter noen meldinger frem og tilbake endte jeg opp med å kjøpe begge for en veldig god pris. Så noen gjør dette litt uvitende og man kan faktisk gjøre en god handel, mens andre derimot er kun griske.

Det blir bare vindusshopping på Finn fremover til nye Technic Porchen kommer i butikkene… sikle

Hei, jeg er ny som bruker på forumet, og måtte registrere meg for å tipse andre Legoentusiaster om denne.

Dette er litt av et kupp: http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=70358055
To Kingdoms quest sett (Bricklink verdi ca800 og oppover + ca 400 og oppover), for ett par hundrelapper.

75055 til en pris av hbo 5000,-…
Finnkode: 70456215
:question:

Fantasipris, er vel du som selger også, tenker jeg.

Har snakket til han selgeren tidligere. Han la ut Sydney Opera House for en fantasipris tidligere.

:laughing:

Dette er ikke funn på finn.no, det er svindel på finn.no.

Ikke jeg som selger, derav :question: for prisen :laughing:
Jeg bor i Oslo, han i Mysen

Jeg tok kontakt med han jeg også… fikk en meget/særdeles lang begrunnelse for prisen han ønsket/krevde.

Det gikk fraktpris, toll gebyr, lagerleie hos tollvesenet, moms. Han hadde også lagt inn i beregbingen at folk pruter…

Er det noen som har fått bilde på denne? Ikke at jeg har tenkt å kjøpe men artig å se hva han krever så mye for.

Mulig den er gullbelagt? :laughing:

Det er jo ikke svindel å kreve veldig høy pris for noe man selger.
Galskap er vel mer betegnende.

Hvordan er deres inntrykk av Norges befolkning generelt, har de noe formening om prisnivå på slike ting? Sjekker de prisene andre steder før de kjøper på finn.no? Det er jo feil å sammenligne med oss AFOLs da vi jo har adskillig flere kanaler å følge med på prisene og vet eksakt hvor vi skal søke for å finne de rimeligste prisene akkurat nå. (Eller, vi tror iallefall det…)
Men 5000 norske kroner for det settet er jo “litt” mye når du kan søke etter samme greia og finne ett til 1000kr helt komplett (dog er det brukt og er montert).

Over til noe annet:
m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=69822468
Ingen her som har noen dårlige kina kloner som dere vil selge til ham? :slight_smile:

He he mye rart der ute.
Men det er nok disse karene han ser etter http://brickset.com/minifigs/sw201/Clone-Trooper-Clone-Wars

Men skal være enig med at han kunne ordlagt seg litt andelenes. :slight_smile:

Dette må være feilpriset, eller noen som har sett “gull-artikkelen”…

m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=70508369
3000 for et 2006-sett…riktignok er det langt og lenge mellom hver gang Lego lager et sykehus men…

Vedkommende har lagt ut mange annonser med jevne mellomrom i hele natt :open_mouth: Toy Story pullback bilen til tusenlapp også!!