Jeg sendte melding like etter annonsen ble lagt ut om pris på noen av dem og at jeg var interessert, inget svar. Etter to dager får jeg svar “Det er litt igjen”. Jeg svarer fort, men ingen respons igjen.
Jeg fant en annonse igår kveld med en Unitron Monorail set 6991 til 1500,- på finn, gav et bud men nå var annonsen slettet. Merkelig, den gikk fort! Gratulerer til den som fikk det:) hvis det var noen i lauget…
Jeg hadde egentlig avtalt å kjøpe den, men så var det naboen hennes som fikk det isteden (som har barn). Bare positivt at de får oppleve klassisk monorail
Da er jo den saken oppklart. Da får jeg lete videre etter en monorail til en god pris Får håpe de ungene setter pris på den og blir fremtidige brikkelaugere
Forsøkte meg på to objekter på Finn denne uken. På søndag ble Fire Brigade brukt lagt ut fra ei i Bergen, og jeg sendte melding minuttet etter den ble lagt ut. Etter en stund fikk jeg svar om at noen hadde bydd mer enn meg. Sekunder senere svarte jeg med budøkning. Etter dette hørte jeg aldri noe mer, selv om jeg sendte fem meldinger. Nå er annonsen slettet.
I går ble Grand Emporium lagt ut for 1000,-. Jeg sendte melding umiddelbart. Fikk ikke noe svar. Plutselig er annonsen slettet. Fikk senere på kvelden svar om at den var solgt.
Noen andre her som prøvde seg på disse?
I tillegg til disse to annonsene så har jeg kanskje opplevd noe lignende 6-7 ganger i februar. Nå begynner jeg å bli skikkelig oppgitt over Finn. Det burde være mulig å gi vurderinger til brukere uten å ha gjennomført en handel.