Ja, en nyhet vi har ventet lenge på!
Noen som vet hvordan Emerald Night kjører på 12V togskinner?
Ja, en nyhet vi har ventet lenge på!
Noen som vet hvordan Emerald Night kjører på 12V togskinner?
Ja det er klart HenrikLego at ett eksempel på ett produkt gjør at hele regnestykket står til falitt.
Her er ett eksempel:
USC Millenium Falcon: SEK: 5999, NOK: 5999, noe som tilvarer nesten 20% men dagens kurs. (6000 SEK er 4800 NOK ca).
Death Star, Tantive IC, Carosel og flere av de andre exclusive trekker opp. Men joda, flere av produktene er omtrent samme pris som i Sverige.
At verden subsidierer USAs lego er jo en helt annen sak igjen
Endelig
[size=150]HURRA!!![/size]
Håper dere alle viser deres intresse og sender en ordre eller to
Jeg har iallefall sendt min første ordre som blir sendt fra Norge. Har jo bestilt flere ganger tidligere, men da sendte jeg til min søster i Tyskland som igjen sendre varene vidre til Norge.
Meget bra. Syns ikke prisene var så ille jeg, kan leve med disse prisene.
Da er bestillingen inne…
[set=10197]Fire Brigade[/set] og [set=7687]City Advent Calendar[/set]
Skulle også ha hatt [set=10185]Green Grocer[/set] men den var jo ikke tilgjengelig!!!
Er så mye der nooen tips på bra sett? Hva har folk kjøpt? Bestilt to ganger til hytta i svergie å da kom det med dhl på døra faktisk. skal legge inn bestiling nå. Tar ca 10 dager værtfall i svergie. Stor dag for norske lego fans.
Ja, akkurat lagt inn en stor ordre jeg også…
Lurer på om de er forberedt på at de får et lite rush av bestillinger de neste dagene.
Synd at Green Grocer og City Corner ikke er tilgjengelig. Håper det blir endret snart.
Men heldigvis var både USC Falcon, Death Star og Carosel tilgjengelig.
… veit er for tidlig, men håper at vi hører noe om den lugbrickbestillingen snart.
(Kan forresten hjelpe til med sortering og utsendelser når den tid nærmer seg).
Finally!
Ble kjempeglad når jeg sjekket innom i dag og så at det stod Norway oppe i rullegardinmenyen. Flotte greier LEGO!
La inn en ordre jeg også. Synes prisene er litt stive, men kommer likevel til å kjøpe fra S@H.
Synd ikke Cafè Corner var tilgjengelig. Kunne godt tenke meg den modellen. Regner med den blir tilgjengelig om ikke så alt for lenge.
Hurra!
De to husene ser ut til å være tilgjengelig i Sverige, så bestilling gjennom Poste Restante er en mulighet for akkurat de enhetene.
Jeg kommer i hvert fall til å kjøpe alt som er tilgjengelig i butikk i butikk. Raskere, billigere og ikke minst for å støtte det tilbudet lokal tilgjengelighet er.
Det samme gjelder egentlig BrickLink.
Hmmm primært var jeg ute etter PaB, men ser nå at de klusser til med prisene på enkelte klosser, t.eks: 1x2x2 vindu hvit koster 0,75KR mens svart koster 1,09KR
Sammenlignet med Frame 1x4x3 koster 1.71KR for begge fargene???
og glassdør var litt i det stiveste på prisen, over ti kr… mens vanlig dør koster 1.71KR
Mens prisene på tilgjengelige sett i norge koster det samme på S@H
Ellers fornøyd da
Da var julegaven til meg fra kona bestilt. Så blir Lego Star Wars samlingen komplett
Leser jeg riktig at det står “10179” mellom linjene?
Jøye meg! Det skjedde!
[size=200]HURRA!! JIPPI!! YAY!! VOOHOO!![/size]
En lykkens dag i LEGO-historien!
153x153 hurra!
Hurrahurrahurrahurrahurrahurrahurrahurrahurrahurrahurrahurrahurrahurrahurrahurrahurrahurra
Hurrahurrahurrahurrahurrahurrahurrahurrahurrahurrahurrahurrahurrahurrahurrahurrahurrahurra
Nei [set]10179[/set] fikk hun ordnet gjennom andre kanaler til meg i fjor. I år er det [setimg]10195[/setimg] og [setimg]10198[/setimg] som står for tur.
Virker som [set]10182[/set] ar forsvunnet fra bl.a norsk, svensk og engelsk S@H…
Den er fremdeles tilgjengelig på amerikansk S@H, så er ikke helt sikker på hva dette betyr.
Har jo skjedd før at sett har blit fjernet fra S@H, for så og komme tilbake igjen, så…
Får bare håpe at den ikke forsvinner for godt, hadde jo vært litt kjipt det, nå som vi nordmenn nettop har fått S@H og greier
Nå er jo Fire Brigade tilgjengelig da, og det kommer garantert flere nye modulære hus i fremtiden.
Jeg har vært heldig og har fått tak i Cafe Corner, Market Street, Green Grocer og Fire Brigade (en av hver). Kjøpte Cafe Corner i Billund og de tre siste via Matija. Og siden Cafe Corner er så “gammel” så er den nok utgått av sortimentet og de selger ut det siste de har i USA så forvinner den nok der også. Etterhvert vil nok MS og GC også forsvinne fra resten av verden slik som at de ikke ble tilgjengelig i Norge. Green Grocer er det kansje ett lite håp om at den blir tilgjengelig igjen iogmed at den faktisk står på lista, men som “not avaiable”…
Anyway, flotte bygg alle sammen. For dere som vil ha disse, bruk Bricklink mens prisene enda er lave. Prisene vil nok bare stige etterhvert som det blir færre til salgs…
Skal man kjøpe Lego bør man bruke ebay!
Ingen over og ingen ved siden… Finnes noen veldig bra brukere der som skaffer alle settene lego har i sitt sortiment, merker alle pakkene med lav tollverdi/gaver.
Bestilte Market Street 10190 til en pris av 176 dollar, inklusiv frakt.
Fredag fikk jeg 10197, 10199, 6212 til den nette sum av 244 dollar inklusiv frakt… og ingen toll.
I tillegg er min erfaring med Ebay at de klarer å skaffe en del promo/sample sett som ikke er til salgs på lego.com
Hvordan kan S@H forsvare en pris på Grand Carousel 10196 på 2699,- når prisen på ebay ligger på 1400,- og ikke minst Falcon 10179 til 5999,-! Prisen på ebay ligger på rundt 2500-3000,-.
Eneste grunnen til å bruke S@H er viss man trenger spare parts…
Leste på Eurobricks at de hadde slutta å produsere Cafe Corner
Får vel overtale mamma til å bestille den fra Bricklink når hun kommer hjem