Lilleby 2007 ehm..

Godzilla koste seg i et par dager, og nå begynner Lilleby å ta en “riktigere” form Smile
http://www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?f=206550

Søt! Smile

Tnx Smile

Har et spørsmål; hvor fikk du idéen til navnet fra?

Er det ikke et Miniland i Billund som heter Lilleby? Confused

Freddie wrote:
Har et spørsmål; hvor fikk du idéen til navnet fra?
Ups, tok litt tid før jeg så at noen skreiv her Razz Tja, hvor fikk jeg ideen fra... Tror rett og slett det var at byen er jo en liten by, derav lilleby Smile Hvorfor lurte du på det?
UniqueBuilder wrote:
Er det ikke et Miniland i Billund som heter Lilleby? Confused
Hakke peiling Wink

Har endelig fått bygget et legobord Smile Gikk med ca 50 meter! 2x4" og 8 hjul. Genialt å trille det rundt for å bygge Smile

Utrolig flott!
Jeg er misunnelig, for jeg vet at jeg ikke har plass til å bygge noe liknende. Det er en god helhet og et genuint bypreg over det hele. Pluss du har vært original, for du har ikke benyttet deg av Café Corner slik som altfor mange andre! Razz

Freddie wrote:
Utrolig flott! Jeg er misunnelig, for jeg vet at jeg ikke har plass til å bygge noe liknende. Det er en god helhet og et genuint bypreg over det hele. Pluss du har vært original, for du har ikke benyttet deg av Café Corner slik som altfor mange andre! Razz
Er nok heldig mht til plass ja. Har et anneks på ca 45m2. Har delt av en god porsjon til 2 av mine hobbyer LEGO og RC Smile Skal male vegger og tak himmel blå og få ei venninde til å male skyer. Skal bli et dedikert hobbyrom etterhvert.. Takk for skryten:) Men må legge på bordet at jeg faktisk ønsker Cafe Corner... Men jeg hadde garantert "fikset" litt på den, siden jeg ikke helt liker designet, men brikkene:)

Kan noen fortelle meg hva man skal skrive i img linken for å få bildet mindre?

Daniel wrote:
Det går ikke an å endre filstørrelsen med BBCode (men i HTML går det, men det er en annen sak), men her har du et nyttig tutorial som kan hjelpe deg: Link Endring: Oversiktsbildet av selve byen er det bare fint om du har stort, så det blir lettere å se detaljer! Wink Og.. Selvfølgelig glemte jeg å kommentere. Laughing (igjen) Byen er fantastisk, med en klassisk stil! Smile Jeg misunner deg virkelig for den mengden LEGO og plass! Very Happy Bra jobba! Smile
UniqueBuilder wrote:
Daniel wrote:
Det går ikke an å endre filstørrelsen med BBCode (men i HTML går det, men det er en annen sak), men her har du et nyttig tutorial som kan hjelpe deg: Link Endring: Oversiktsbildet av selve byen er det bare fint om du har stort, så det blir lettere å se detaljer! Wink Og.. Selvfølgelig glemte jeg å kommentere. Laughing (igjen) Byen er fantastisk, med en klassisk stil! Smile Jeg misunner deg virkelig for den mengden LEGO og plass! Very Happy Bra jobba! Smile
Takk for tipset Smile Kan du oxo fortelle meg hvordan man får til thumbsbilder som fører rett til bildet hvis man trykker på det? Takk for skryten:) Blir jo aldri helt fornøyd selv, flere bygninger står for rivning, men blir bedre og bedre Smile
Daniel wrote:
Takk for tipset Smile Kan du oxo fortelle meg hvordan man får til thumbsbilder som fører rett til bildet hvis man trykker på det? Hvis du laster opp bildene til Brickshelf kan du bare høyreklikke på thumbnailene som allerede er der, så trykker du "Egenskaper", så får du opp div. info og blablabla om bildet, og nederst ser du en URL som slutter på .jpg (deeplink). Copy/Paste linken, sleng på på [img]-taggene og en url tag "uttapå":
Kode:
[url=http://www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?i=2683973][img]http://www.brickshelf.com/gallery/LoV2XlR8/Lilleby2007/thumb/new-1.jpg_thumb.jpg[/img][/url] Voilà! Smile

Lærer noe nytt hver dag, takk igjen UniqueBuilder Very Happy

Nå kan du lære “rediger” også Wink

torerik wrote:
Nå kan du lære "rediger" også Wink
Noe spes du tenker på?
Daniel wrote:
torerik wrote:
Noe spes du tenker på?
Trippel- og dobbelpostinga di? Laughing
UniqueBuilder wrote:
Daniel wrote:
torerik wrote:
Noe spes du tenker på?
Trippel- og dobbelpostinga di? Laughing
Det var da fælt da...

Hehe, jeg tenkte faktisk mer på at du kunne gått tilbake og redigert størrelsen på bildene - men det var mest ment som en spøk (dog ingen røyk osv) Wink