God ide, skal se om jeg finner en løsning som ikke bygger for mye ![]()
Noen som har et forslag til hva som kunne ha passet inn her?

Hva med en trapp man kan mate måker fra?
Godt forslag
Jeg har tenkt litt på en bergknaus, så kan prøve å kombinere litt…
Andre forsøk på denne knausen. Men, selv om jeg var fornøyd mens jeg laget den, ble jeg mer usikker nå. Slik det er med mine trær. Si meg, er det vanlig å bare synes at alle andres trær og fjelltinger blir flotte?

Jeg har egentlig ikke prøvd meg noe særlig på hveken trær eller fjelldingser, så jeg kan ikke svare helt på det siste spørsmålet ditt, annet enn med at jeg synes din ser bra ut og passer godt inn i bybildet ![]()
Takk for det
Den får uansett bare stå slik til jeg konkret finner ut hva det er jeg synes er feil ![]()
Har begynt med torget og div. rundt det… Dessuten fakka jeg en legodrone i farta ![]()

Flere bilder.
Ferdig med torget og har plantet litt hurtigvoksende trær langs stripa ![]()
Men først ser dere malermesteren ![]()

Downtown Lilleby

Fan-freakin-tastic! ![]()
Inspirerende å se hva du har fått til!
Takk for det godtfolk
Var temmelig tilfeldig at jeg begynte på dette igjen. Har ikke gjort noe siden 2011, så så jeg paris cafeen i butikkhylla, og da var det gjort
Pengene har fått vinger igjen
![]()
Mc Donald og Restaurante Den Slitne Hane

Omdøp McDonalds til “Den gule måke” slik onkelen min gjør så får du fin likhet i navnene! ![]()
Fantastisk fin by, morsomt at du oppdaterer så ofte med bilder!
Denne tråden har gjort at mine penger også har begynt å flakse litt ekstra.
Takk for en flott tråd ![]()
Henriklego: Haha! Fra nå omdøpt til Den Gule Måke
Den andre skulle egentlig hete “Den Slitte Høne”, -menne… ![]()
Takker, prøver å få til bilder oftest mulig, men kreativ bygging tar sin tid… Og nå venter nøyaktig 150 BURPs på meg… Synes i grunn det var greiere når jeg ventet på de
![]()
Hmm800: Kult å høre
Hva har inspirert deg?
Hahaha, en tidligere kollega av meg kalte McDonalds for “den gyldne måke”… ![]()
Høres kanskje ett hakk mer eksklusivt ut da… ![]()
Og Daniel, dette begynner å se i overkant bra ut! Som kommende eier av hus med mulighet for LEGO-rom over garasjen må jeg si du legger lista latterlig høyt for oss andre her… ![]()
Det inspirerer å se løsningen du har på rommet, og step by step i bilder. Tanken på at jeg en dag kanskje kan klare å lage meg en legoby igjen er jo besnærende.
Som oljearbeider kan det se ut til å bli en LANG sommerferie så kan se ut som jeg får litt tid.
Du får byen din levende… F.eks legomannen som står og maler veggen… Helt genialt
Terrax: Ahh, enda bedre. Fliring ![]()
Takker for skrytet, men føler det absolutt ikke slik selv. Ser alles andre øye for detaljer, og håper jeg vil bli bedre etterhvert.
Btw, spennende fremtid på deg da skjønner jeg
I tilfelle jeg ramler litt ut av forumet, send meg gjerne en link til prosjektet ditt på innboksen min her, så våkner jeg fort til igjen ![]()
Hmm800: Takk og takk
Og hyggelig å høre at jeg inspirerer andre ![]()
Jau, hender jeg glimter til
Fikk en annen ide til bruk av friends minifigsa, så skal fikse litt og poste bilder i morgen. Ønsker deg god bygging i sommer
Og sleng en link i min inbox ![]()
Nå er det denne siden av Lilleby som gjelder… Har flere ubebygde tomter, men tar tiden til hjelp. Har laget første versjon av ende jernbanestasjonen ut av mitt gamle fyrtårn ![]()

Har et par nye bilder her fra midt i prosessen. Skulle egentlig lage en lekeplass, men så oppdaget jeg at jeg hadde så innmari mange skateboards, så prøver meg på en liten inneklemt løsning. Langt fra sikkert at det er noe brukelig å få til med den, så ender kanskje opp med enda et rekkehus isteden.
Så har vi et forsøk på løkka. I grunn ikke mye å si om det annet enn at jeg er fornøyd nok med det til at det får stå.
Men først skal dere få treffe Emmet… Emmet Hefner ![]()