Lilleby

Det første jeg tenkte på i den parken var speidertur-settet som var omtalt her for en tid tilbake. Samt en liten lekeplass med sandkasse og huskestativ, som foreslått lenger opp.

Kanskje et marked på søndagene…?

Når du snakker om “Gamlebyen” går mine tanker i retning Fredrikstad, Gamlebyen der, og festningsverk.

Speidersett? Har du link kanskje? :slight_smile:

speider-sport.no/media/catalog/ … r-eske.png

For å håpe overskuddet gikk til et godt formål for det var de mest bortkastede pengene jeg har brukt på Lego noen gang.

Så ikke helt originalt ut… og lite…

Veldig flott rom, Daniel!
Morsomt å se utviklingen fra start
Og ikke minst at ungene får leke (ser det ut som)
Hotellet ditt er kjempefint

Tusen takk for det :slight_smile:

Og ja, de får leke så mye de vil. Var en stor grunn i seg selv til at jeg gikk ned fra 6,5 bredde til 4, samt la veinettet nærme kanten, slik at det ble lettere for de :slight_smile: Og de ha fått seg en tomt hver i et byggefelt, så nå er det bare stas :slight_smile:

Btw, kom over denne parkstussen på nettet. Synes blomstene ser litt trans fargete ut, men finner de ikke på bricklink. Noen som vet hvilke blomster som er brukt?

bricklink.com/catalogItem.asp?P=clikits024

Aha! Tusen takk :slight_smile:

Venter på MASSE brikker, men sånn omtrentlig tenker jeg… Skal sette opp paviljongen helt til høyre.

Btw, snekra meg en ordentlig paviljong her i sommer :slight_smile:

Både rommet og byen din ser fantastisk ut :smiley: Paviljongen var ikke gal den heller :stuck_out_tongue:

Takker, men det var vel å ta i :slight_smile:

Da er listinga ferdig, med god hjelp fra Godzilla :slight_smile: Mangler kun å male gulvet blått, men ha ikke helt bestemt meg for nyansen…

Laget liten lekeplass med sandkasse, disser og snurrebass. Så driver jeg egentlig å lager en oktagon paviljong, men ikke fornøyd med den enda, så har plassert ut en annen jeg brukte tidligere på torget.

Jeg digger byen din.
Og drømmer om at unga snart flytter ut…

Hehehe, awesome holdning :slight_smile: Og takk for det, bare stikk innom for en titt hvis du er i traktene :slight_smile:

Og hvor er traktene? …

Oi. Er vist borte der det står sted… Bor mellom Molde og Ålesund. Så ikke bare traktene, men verdens navle :slight_smile:

Tror jeg er ferdig med brua, men tar imot forslag :slight_smile:

Begynner å bli ferdig ed parken og. Skal bare bygge opp med grønn plater og fylle opp med mer skikkelige blomsterbedd.

Hvis du skulle få det for deg at du vil gjøre noe med broa ville et sammenhengende rekkverk neppe være den verste endringen du kan finne på …