Er det en 6285 Sea Barracuda som står vinduet?
Jepp ![]()
Bilde fra andre vinkel.

OMG, jeg kan jo bare pakke sammen og gå å legge meg! Utrolig stilig det høye bygget, elsker høye Legobygg ![]()
-Hvor mange Door Frame 1 x 4 x 6 Type 2 har du brukt ca?
Nice!!! Flere bilder hadde vært gøy!!
Steinar
Chilis: Du med den flotte layouten din, noe sånt kunne jeg tenkt meg og! ![]()
Jau, fint med høye bygg, så måtte jo ha med min favoritt skyskraper. Sears Tower
Aner ikke hvor mange vinduer jeg har brukt. Tellehodet mitt gikk skeisen etter å ha prøvd å telle trær ![]()
steiforb: Jauda, kommer flere bilder etterhvert, litt nå og da ![]()
Her er et bilde av mikroversjonen av den gamle Lilleby ![]()

Sears Tower i Lilleby ![]()

God hjelp fra snill datter ![]()

Driver og flytter inn i “nytt” LEGO-rom. Ser allerede nå at 20 kvadrat er en smule knapt…
Nice:D
Kan du ikke opprette en egen tråd for byen din, kunne gjerne tenkt meg å fulgt utviklingen på den framover også!
Fin løsning med hullene midt i. Spørsmålet er hvor lang tid det går før du fyller de igjen med LEGOklosser for å få mere byggeplass;)
Bonden: Skikkelig toglayout du har der
Kjekk at den er så lav, ellers måtte du ha gjort som meg da jeg brukte trillebord. 20m2 er da helt greit. Jeg har oxo det ![]()
272 + et ødelagt, av typen store trær til håndvask…

Fortsatt mye arbeid som gjenstår, skal ha list over gardinene, og male gulvet blått. Fikk oxo plutselig for meg at jeg ville ha fjell og foss bakom brua, så nå har jeg bestilt en haug med burp’s. Men, morro læll ![]()
Ja, jalla bilde og sammensying… for alt gjort på nettbrett.

Ser veldig bra ut!
Er det mulig å få (enda) flere detaljbilder?
Hva er lengde og bredde på rommet (ser du har skrevet 5,9 tidligere i tråden, det er kanskje lengden på rommet)?
Bygningen helt til høyre så spenstig ut, har du flere bilder av den?
Legofjotten: Jepp, her: https://www.flickr.com/photos/xxstarchildxx/sets/72157626422277008/
Terrax: Takker, joda, skal legge ut nærbilder etterhvert som jeg blir ferdig med områder. Bredden på rommet er knappe 2,9 meter.
Byggingbyggingbygging ![]()

Driver å tenker litt på hva jeg skal lage foran hotellet, og har tenkt litt på en park med fontene. Og en bergknaus til høyre. Kanskje noen har bedre forslag? ![]()

Tilleggsforslag til parken:
- Paviljong
- Sandkasse
- Lekestativ / lekehus
- Karusell
- Benk med sjakkbrett
- Benk med gammel dame / mann som mater duer
- Hund + eier med hundepose
- Grillparty
Jeg liker ideen du har halvveis tegnet inn med en kanal/elv og gangbru over. Da gir det fort litt inntrykk av “gamlebyen”, hvor innbyggerne i Lilleby kan tusle over broen og gå 100 år tilbake i tid.
Og en park med diverse aktiviteter, lekeplass, griller etc kan forsterke det inntrykket, kanskje også lage noen salgsboder i samme tidsepoke/stil som hotellet.
Ja, det var jaggu gode forslag! Takker og bukker ![]()